ESP dan Kebaikannya


Dalam kehidupan manusia, protein merupakan sumber penting yang diperlukan dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan. Protein juga merupakan komponen utama kepada hormon manusia. Di samping, ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protein. 

ESP (Energizing Soy Protein) memiliki kualiti protein yang tinggi. Kacang soya yang digunakan juga adalan bukan-GMO (non-Genetically Modified Organism). ESP Shaklee dikeluarkan dalam bentuk canister (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan membekalkan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.


Kebaikan ESP


ESP daripada Shaklee ini juga merupakan satu-satunya produk yang berada di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dihasilkan oleh tubuh badan. ESP sangat sesuai untuk semua peringkat umur dan mengandungi Indeks Glisemik (G.I) yang rendah dan sesuai untuk penghidap kencing manis. 

Satu hidangan ESP Shaklee bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

ESP juga sesuai untuk ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan anak. Di sampung itu, ESP dapat membantu mempercepatkan pemulihan luka selepas bersalin dan selepas menjalani pembedahan.

Nak dapatkan ESP? Hubungi aje kak yone di 016-2364796.

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley,  Menara VSQ, Amcorp Mall, Jaya Shopping Centre, PJ SS14, Jaya33, Subang, USJ dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut mengenai vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:

DIANA
Call/ SMS/ Whatsapp: 016-2364796
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Subang, USJ, PJ SS14, Menara VSQ, Amcorp Mall, Menara PKNS, Jaya Shopping Centre, Mid Valley
Previous
Next Post »
0 Komentar