Hearty . Love . Healthy & Chef & The Cleaners

Face to Face Consultation and Delivery of 
Shaklee Products at The Chef & The Cleaners

Sebelum ini saya telah maklumkan di dalam Facebook Hearty . Love . Healthy berkenaan dengan pembukaan The Chef & The Cleaners. Kini, anda semua boleh datang ke The Chef & The Cleaners di Lot 1-5, Menara U, Seksyen 13, Shah Alam, Selangor (belakang Tesco Extra dan berdekatan dengan MSU) untuk mendapatkan produk Shaklee yang telah dipesan. 

Sebelum datang untuk mendapatkan produk Shaklee anda, sila maklumkan dulu pada saya produk yang diingini bersama dengan pembayaran bagi produk tersebut. Masa untuk mengambil produk Shaklee tersebut adalah dalam masa tiga hari bekerja setelah pesanan dibuat. Apa-apa anda boleh hubungi saya secara direct di 012-5538628.

Dalam bulan May 2014 ini, sebagai promosi pembukaan, The Chef and The Cleaners sedang mengadakan promosi membasuh baju dengan harga yang sangat-sangat murah. Bayangkan cucian maksima sebanyak 13kg hanya RM1.00 dan pengeringan (dryer) hanya RM2.00. Jangan lepaskan peluang. Sangat berbaloi-baloi.

MSU University dan Tesco Extra yang sangat berhampiran

Selain itu, sementara menunggu cucian anda, anda juga boleh menikmati pelbagai jenis kek dan hidangan.


Jangan lepaskan peluang anda, dalam satu kedai, anda boleh melakukan dobi, makan-makan, sambil membeli supplemen Shaklee untuk keperluan anda.


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian produk Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park


Previous
Next Post »
0 Komentar