Kebaikan Menyertai Group Shaklee Naila Intishar

Contact & Connect


Apabila anda sedang memikirkan bisnes apa yang ingin anda ceburi, pastikan anda menentukan sokongan dan support yang diperlukan oleh anda apabila anda sudah berada di dalam bisnes ini. Tanpa sokongan yang sepenuhnya, anda akan terkapai-kapai dan akhirnya melupakan sahaja niat dan usaha yang ingin dijalankan. 

Oleh itu, biar saya kenalkan anda dengan leader-leader yang telah berjaya, jutawan muslimin dan muslimat yang sangat merendah diri di dalam group kami ini. 

InsyaAllah, dengan menyertai kami, kami akan membimbing anda dalam melalui perit jerih dalam menjalankan perniagaan ini. Perniagaan Shaklee ini tidak memerlukan kos yang tinggi, hanya RM 75 untuk keahlian seumur hidup dan anda akan dapat membeli produk Shaklee dengan harga ahli dan menikmati pelbagai bonus yang menarik. 

Di samping itu, jika anda dapat menjual produk Shaklee melebihi upline anda, maka ranking anda akan menjadi lebih tinggi daripada upline anda. Sistem Shaklee sangat adil kerana berlandaskan kepada usaha anda sendiri.

Mari saya kenalkan susur galur ahli keluarga Naila Intishar dan sokongan dan bantuan kami kepada anda.

Anda tahu siapa upline anda?
Saya > Master Ainul Malik > Master Lyna > Master Cery > Master Norita > Master Hjh Salwa > Master haji Roslan > Master Freddie


Apa tugas upline?
Upline adalah mentor yang memberi inspirasi kejayaan dan penunjuk jalan untuk anda 
DUPLICATE supaya lebih berjaya dari mereka

Apa itu Contact & Connect?
Hubungi dan reach upline supaya anda dapat berkenalan, menyerap ilmu dan mendapat ajaran yang betul untuk mengharungi dunia bisnes yang serba mencabar ini

Apa limitation upline ke downline?
Tiada limitation kerana anda DOWNLINE BERHAK MENDAPATKAN ILMU DARI NAMA-NAMA yang tertera di atas kerana kami adalah Straight Upline yang bertanggungjawab membimbing anda, bukan sideline2 kerana anda adalah tanggungan kami.

Kenapa perlu mendapatkan approach upline?
Supaya anda tidak tersesat jalan dan tidak terpesong dari landasan yang betul untuk berjaya

Penting sangatkah contact and connect?
Ya, sangat2 penting untuk menjalinkan hubungan dengan upline-upline di atas anda dan jangan mengganggu upline sideline anda atau sepupu sepapat anda, kerana anda mesti mengorek rahsia dari upline Utama anda ini

Jika anda ingin berjaya, SERTAI KAMI! Mula sekarang dan anda akan dapat merasai kepuasan menjalankan perniagaan sendiri. 

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, PNB Darby Park


Previous
Next Post »
0 Komentar