Masalah Alergi Dan Gatal-Gatal Badan

Pernahkah anda mengalami gatal-gatal tangan, badan dan kaki secara tiba-tiba? Kemudian anda lihat di tempat gatal-gatal tersebut, kelihatan bengkak dan bedam kemerah-merahan? Anda telah berjumpa dengan doktor dan doktor mengatakan anda mengalami alergi. Tapi tidak dapat dipastikan sebab-sebabnya kecuali anda berjumpa pakar dan menjalankan "patch test". Sebelum anda menjalani "patch test" anda hanya dapat "Calamine Lotion" untuk mengurangkan kegatalan anda dan mungkin ubat yang mengantukkan untuk mengurangkan alergi anda. Betul tak apa yang saya cakap?

Atau pun kaki dan badan anda naik gatal-gatal diserang oleh serangga atau kutu haiwan yang tidak dikenalpasti. Anda sudah berjumpa dengan doktor dan mendapatkan suntikan antibiotik namun masih belum pulih sepenuhnya? Anda tercari-cari ubat atau vitamin yang terbaik untuk merawat alergi anda?

Sebenarnya alergi boleh terjadi disebabkan oleh banyak kemungkinan. Kerana itulah anda dikehendaki untuk membuat "patch test" untuk menentukan sebab yang sebenar. Ramai orang akan berasa malas untuk menjalankan "patch test" kecuali jika benar-benar perlu atau alergi anda sangat teruk. Anda boleh baca selanjutnya mengenai bagaimana berlakunya alahan atau alergi di page Dr. Zubaidi.

Shaklee mempunyai pelbagai supplemen yang boleh anda dapati sebagai usaha dan ikhtiar untuk merawati alergi atau kegatalan yang anda tidak dapat kenalpasti puncanya. Antara supplemen yang terbaik untuk merawat masalah ini ialah:

#Nutriferon - RM181.25 (30 paket, 1.2g)
#Garlic - RM47.50 (60 biji)




Kombinasi kedua-dua supplemen amat membantu di dalam merawat #kegatalan dan #alergi kerana:

@ Melindungi tubuh daripada virus, mikrob, selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

@ Mengukuhkan sistem imun dengan mengerah sistem pertahanan tubuh untuk melawan sel-T, sel-B dan makrofag

@ Garlic bertindak seperti #antibiotik semulajadi yang bertindak mengukuhkan sistem imun tubuh badan.

@ Melawan jangkitan kulat, kuman, virus dan yis.


Anda nak beli? Belilah daripada saya, InsyaAllah saya akan beri panduan pemakanan supplemen yang betul dan konsultasi percuma sepanjang masa. 

Hubungi saya segera untuk pembelian dan konsultasi yang lebih terperinci. Mohon sokongan anda untuk Like fanpage saya dalam Facebook - Hearty.Love.Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park 

Reference:



Previous
Next Post »
0 Komentar