Testimoni B Complex dan ESP

B Complex dan ESP untuk Kulit yang Cantik

Baru-baru ini, saya ada sharekan entry mengenai kebaikan ESP untuk kecantikan kulit (testimoni ESP). Ini lagi satu testimoni seorang sahabat yang menggunakan ESP dan B Complex. Alhamdulillah kulitnya juga menjadi semakin cantik.



Saya juga ada mengambil B Complex. Tapi tujuan saya adalah untuk mendapatkan asid folik yang terdapat di dalam B Complex tersebut. Indirectly menyumbang kepada perbezaan kulit wajah sekarang :)

Sebab itu saya selalu tekankan, apabila membincangkan tentang set kecantikan kulit, tidak perlu untuk membeli semua supplemen yang dicadangkan. Bergantung kepada bajet yang diperuntukkan. Yang penting hubungi saya dan akan saya bantu anda sebaik mungkin, InsyaAllah :)

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, PNB Darby Park

Previous
Next Post »
0 Komentar