Testimoni Masalah Keputihan

Alfalfa Complex Bantu Kurangkan Masalah Keputihan


Baru-baru ini saya ada kongsikan mengenai masalah keputihan dalam blog saya. Dalam entri sebelum ini, banyak supplemen Shaklee yang boleh membantu dalam membantu mengurangkan masalah keputihan. Salah satu daripadanya ialah Alfalfa Complex. Mari kita lihat komen salah seorang pengguna Alfalfa Complex ini dalam mengatasi masalah keputihannya.



Alfalfa yang dikenali sebagai Raja Segala Tumbuhan merupakan tumbuhan herba yang kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Nutrisi yang dibekalkan tidak terdapat di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran. 

Alfalfa Complex adalah sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid. Alfalfa Complex memperbaiki keadaan kulit atau dalaman yang mengalami masalah kulat dengan sangat berkesan kerana ia merupakan agen anti-kulat.

Berminat, jangan malu-malu untuk hubungi saya. InsyaAllah saya akan membantu dengan senang hati.

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, PNB Darby Park


Reference:

Previous
Next Post »
0 Komentar