Testimoni Pengguna Vivix

Macam-Macam Kesan Makan Vivix!

Baru sahaja saya kongsikan mengenai kebaikan VIVIX kepada tubuh. Kali ini, saya hendak kongsikan pula beberapa testimoni daripada pengguna-pengguna yang telah mengamalkan VIVIX.

1. VIVIX bantu perokok tegar berhenti merokok!

http://www.youtube.com/watch?v=63y35enT9XI&app=desktop

Maafkan saya, saya cuba letak video itu di sini tapi mengalami masalah, jadi saya letakkan link bagi tontonan saudara-saudari yang disayangi sekalian. 

Secara ringkasnya saudara kita ini, tidak terniat langsung nak berhenti merokok. Dia hanya mencuba sesudu VIVIX. Tapi kesan VIVIX tersebut menyebabkan dia merasa hisap rokok macam tak sedap dan sukar hendak menghabiskan sebatang rokok itu. 

Hee.. sangat baik kepada sang isteri yang inginkan suaminya berhenti merokok :)

2. Penghidap Diabetes. Pengambilan Vivix berjaya mengawal kandungan gula di dalam badannya.



3. Penghidap darah tinggi. Beliau ada mengambil beberapa supplemen Shaklee yang lain seperti Vita-Lea dan Herb-Lax. Baca selanjutnya.


4. Penghidap penyakit Thalassaemia. Baca selanjutnya kisah beliau di sini - Testimoni


Sebenarnya banyak lagi testimoni-testimoni yang lain. Tapi saya kongsikan yang empat ini dahulu. Sudah cukup kita melihat VIVIX membantu memulihkan daripada pelbagai sudut dengan izin Allah juga :) Harganya memang mahal, tapi bukan selalu kita membelinya dan membuatkan orang yang tersayang gembira. Maklumat lanjut dan konsultasi mengenai pemakanan supplemen Shaklee, jangan malu-malu untuk hubungi saya.

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, PNB Darby Park


Previous
Next Post »
0 Komentar