Testimoni Set Kurus Shaklee

Pengambilan Alfalfa Complex, Lecithin, ESP dan OmegaGuard Shaklee

Wah wah wah.... banyak sungguh testimoni untuk Set Kurus Shaklee hari ini. Kalau dalam Facebook Hearty.Love.Healthy, kalian akan jumpa beberapa yang telah saya postkan pada awal hari ni. Malam ni, saya jumpa lagi satu. Semuanya amalkan supplemen Shaklee yang sama.

Set Kurus Shaklee yang asas terdiri daripada:
  • Alfalfa Complex
  • Lecithin
Ini jugalah yang saya makan dulu-dulu (masa first time saya mencuba set kurus asas ini selama sebulan). Tapi saya tidak istiqamah, saya main-main. Akhirnya memanglah tak nampak hasilnya. Vitamin tersebut pun tidak habis dalam masa sebulan tapi berbulan-bulan. 

Seperkara lagi, harus diingat, setiap vitamin mempunyai kesan yang berlainan mengikut tubuh setiap individu. Kalau nak merasa hasilnya, tidak boleh diambil dalam jangka masa pendek kerana kesannya kemungkinan besar tidak akan kelihatan. Jika anda betul-betul nak merasa hasilnya, give it a time. Jangan lupa juga untuk patuhi cara-cara pemakanan vitamin yang betul especially minum air secukupnya.

Mari kita lihat beberapa testimoni tentang penggunaan Set Kurus Shaklee ini:


Puan Dilla Basid telah mengamalkan Set Kurus Asas Shaklee bersama dengan ESP (Energizing Soy Protein). ESP sangat baik untuk diamalkan terutamanya diminum pada waktu pagi atau sebagai minum petang kerana kandungannya yang sangat berkhasiat dan memberi rasa kenyang yang berpanjangan kepada yang mengamalkannya.

Seperti yang saya katakan tadi, supplemen ini bukan bertindak dalam jangka masa pendek. Set Kurus Shaklee ini diamalkan selama 5 bulan... dan taraaa..lihatlah hasil yang sangat baik. Jangan bimbang akan kesan berpanjangan yang negatif kerana tiada! Supplemen Shaklee diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi.

Mari kita lihat testimoni yang kedua pula.



Dalam testimoni kedua ini, Puan Maya juga telah mengamalkan Set Kurus Asas Shaklee ditambah dengan ESP dan OmegaGuard Shaklee. Saya sebenarnya sangat suka dengan OmegaGuard sebab khasiatnya yang bukan sahaja membantu dalam menguruskan badan, malah banyak lagi khasiat yang sangat baik kepada tubuh badan. Rujuk entry-entry saya sebelum ini berkenaan dengan OmegaGuard - Khasiat OmegaGuard dan kurus dengan OmegaGuard

Puan Maya juga mengamalkan Set Kurus Shaklee ini selama 5 bulan dan hasilnya telah dapat dirasai. 

Oleh itu, bagi sesiapa yang sedang mencari jalan untuk menguruskan badan, hubungilah saya. Jangan bimbang tentang bajet dan sebagainya. Cakap dulu dengan saya dan kita akan lihat penyelesaian yang terbaik kepada masalah anda. Jangan malu-malu untuk hubungi saya. Saya dengan gembiranya, InsyaAllah akan membantu anda :)

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:



NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ, PNB Darby Park


Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

memang ramai yang nak kurus sekarang ni :)

selamat berhujung minggu :)

Balas
avatar

Terima kasih Puteri Kasih sudi melawat :)

Balas