5 Tips Untuk Mendapat Bayi Perempuan

Baru-baru ini, saya ada kongsikan 5 tips untuk mendapat bayi lelaki. Kali ini, saya akan kongsikan pula tips untuk mendapat bayi perempuan... Jadi sesiapa di luar sana, bolehlah mencuba tips ini :)



Jantina bayi ditentukan oleh sperma suami yang membawa kromosom X dan Y. Sang isteri hanya mempunyai kromosom X. Jika kromosom Y daripada suami bergabung dengan kromosom X isteri (XY), maka mereka akan mendapat bayi lelaki. Oleh itu, untuk mendapatkan bayi perempuan, kromosom X daripada suami hendaklah bergabung dengan kromosom X isteri (XX).

Tips untuk mendapat bayi perempuan
  • Jika hendak mendapat bayi perempuan, si isteri hendaklah banyak makan makanan yang berasid seperti buah limau, mangga, nenas dan digalakkan minum air yang berkarbonat.
  • Makanan laut tidak digalakkan.
  • Kromosom X hidup lebih lama daripada kromosom Y. Oleh itu, digalakkan mengadakan hubungan suami isteri beberapa hari sebelum waktu ovulasi supaya kromosom X berupaya sampai ke ovum.
  • Sperma X juga lebih tahan dalam persekitaran yang berasid. Oleh itu, sang isteri boleh membasuh bahagian intim dengan pencuci wanita yang mempunyai kandungan asid yang lebih tinggi daripada alkali.
  • Isteri juga boleh mendapat kepuasan selepas suami untuk mengelakkan si isteri merembeskan cecair yang beralkali yang boleh menyebabkan persekitaran yang tidak sesuai untuk kromosom X.
Selagi lagi saya ingin tekankan, kita hanya berusaha. Yang menentukan segala-galanya adalah Allah yang Satu. Apa pun, Allah telah menentukan yang terbaik :)

Heee... nak menumpang iklan juga. Siapa nak Set Kesuburan Suami Isteri Shaklee, bolehlah dapatkan daripada saya :)




Kalau nak mendaftar menjadi ahli pun boleh :)

Hubungi saya segera untuk pembelian dan konsultasi yang lebih terperinci. Mohon sokongan anda untuk Like fanpage saya dalam Facebook - Hearty.Love.Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park 


Previous
Next Post »
0 Komentar