Cinta Pertamaku.....

OSTEMATRIX SHAKLEE

#OsteMatrix adalah cinta pandang pertama saya dalam Shaklee. Saya tidak menolak, banyak lagi supplemen #Shaklee yang sangat bagus. Namun, OsteMatrix adalah supplemen pertama yang saya makan.



Saya mula mengambil OsteMatrix kerana saya rasa susah hendak bangun pagi. Tapi apabila sudah mula mengamalkan OsteMatrik, Alhamdulillah, dengan izin dan kudrat Allah, saya rasa lebih segar dan lebih bertenaga apabila bangun di pagi hari.

Saya juga mengalami sakit tumit kaki sebelah kanan. Puas sudah menukar kepada kasut yang lebih baik, tidak memakai kasut tumit tinggi dan sebagainya, namun bukan senang-senang nak hilangkan sakit tumit tersebut. Berjumpa doktor pun, tiada apa yang dicadangkan kecuali mengambil kalsium. Buat pengetahuan anda yang disayangi semua, OsteMatrix adalah kalsium. 

Saya mula mengambil 4 biji OsteMatrix sebelum tidur. Alhamdulillah, bukan kerana OsteMatrix tetapi dengan keizinan Allah memang hilang sakit tumit kanan saya. 

Baru-baru ini, saya mengalami sakit-sakit badan dan sakit tekak kerana hendak demam. Saya tidak mengambil panadol, hanya mengambil #Nutriferon sebagai pengganti panadol dan kemudian mengambil #OsteMatrix untuk sakit-sakit badan. 

Alhamdulillah, bukan saya nak kata ajaibnya OsteMatrix dan Nutriferon, namun atas keizinan Allah jua, memang hilang sakit-sakit badan yang saya alami, demam dan sakit tekak saya juga terus hilang.

Bagi yang berminat nak mencuba supplemen Shaklee tetapi tak tahu dimana hendak bermula, saya cadangkan jom ambil OsteMatrix. Badan kita memang memerlukan pengambilan kalsium yang secukupnya untuk mengelakkan masalah-masalah tulang apabila umur kita semakin meningkat.


Hubungi saya segera untuk pembelian dan konsultasi yang lebih terperinci. Mohon sokongan anda untuk Like fanpage saya dalam Facebook - Hearty.Love.Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park
Previous
Next Post »
0 Komentar