National Conference Shaklee 2013/2014

National Conference Shaklee 2013/2014 pada tahun ini diadakan pada 7 dan 8 Jun 2014 di Sunway Pyramid Convention Centre. Semestinya National Conference ini ditunggu-tunggu oleh Star Achievers (pemenang-pemenang awards yang ditawarkan oleh Shaklee). 

Saya kagum dengan Shaklee kerana bukan sahaja President Shaklee Malaysia, Victor Lim turun padang, malah CEO dan Chairman Shaklee dari US, Roger Barnett juga turut berada di sini untuk meraikan semua ahli Shaklee dan Star Achievers. Selain itu, President Shaklee International, Bradford Richardson turut turun padang bersama dengan Dr. Bruce Daggy, Senior Vice President, Research & Development and Chief Science Officer. Wow daripada saya kerana jarang top management sesuatu organisasi sanggup turun padang.



Ini adalah pertama kali bagi saya menghadiri National Conference Shaklee ini dan saya berharap tahun-tahun hadapan, terutamanya tahun 2014/2015 saya akan menghadiri lagi National Conference Shaklee dengan menjadi salah seorang pemenang Star Achievers Awards, InsyaAllah :)


Kemudahan Semasa National Conference Shaklee 2013/2014

Persediaan yang dijalankan oleh Shaklee sangat bagus kerana sangat "Parents Friendly". Tempat penjagaan kanak-kanak disediakan. Oleh itu, ibu bapa boleh membawa anak-anak mereka bermain di dalam tempat penjagaan tersebut. Plus points lagi ialah ada clown dan pertandingan mewarna untuk kanak-kanak berusia 3 - 6 tahun. Tempat untuk meletak stroller juga disediakan.


Produk Terbaru

National Conference kali ini juga amat bermakna kerana Shaklee melancarkan produk terbaru iaitu Phytocol-ST. Phytocol-ST Shaklee dapat membantu mengawal paras kolesterol dalam tubuh. Oleh itu, Phytocol-ST merupakan supplemen yang sangat baik dalam menjaga kesihatan secara menyeluruh. Dengan terkawalnya kolesterol di dalam darah, InsyaAllah penyakit-penyakit kardiovaskular, strok, tekanan darah tinggi dan sebagainya akan terkawal.



Perjumpaan dengan ahli keluarga Naila Intishar

Apa yang lebih bermakna juga ialah perjumpaan ahli keluarga Naila Intishar. Memang Mommy Ainul Malik menekan silaturahim dan kasih sayang sesama adik beradik di dalam Naila Instishar. Jika setiap hari kami berhubung dan berdiskusi melalui Whatsapp, semasa National Conference Shaklee ini, kami bertemu face-to face. Bukan sahaja dari sekitar Klang Valley yang turun, malah dari negeri-negeri lain turut datang :)



Apa yang ingin saya sampaikan di sini ialah, seronok sangat join bisnes Shaklee ini. Bisnes Shaklee ini bukan semata-mata untuk mendapatkan wang ringgit, malah merupakan peluang untuk memperbaiki diri dan InsyaAllah lebih mendekatkan diri dengan Allah. 

Apabila hendak menceburkan diri dalam bisnes Shaklee ini, pastikan anda memilih group yang betul, yang akan membimbing dan menyokong anda dalam journey ini. Group Naila Intishar sangat-sangat baik dan bersemangat. Walau apa yang terjadi, kami sentiasa menyokong satu sama lain.

Jomlah join bisnes Shaklee ini. Bisnes Shaklee ini meningkat setiap tahun dan sangat meningkat di tahun 2013 dan telah melahirkan ramai jutawan muslim. Anda fikirkan sendiri, adakah anda mahu duduk di takuk lama? Sebenarnya anda berupaya mengawal apa sahaja yang anda ingin lakukan. Jadi jom ubah sekarang.

Nak jadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang! InsyaAllah akan saya guide dan bimbing anda dalam menghadapi segala cabaran yang akan anda tempuhi dalam bisnes Shaklee ini :)

Anda nak beli supplemen untuk detoks ini untuk diri sendiri atau orang tersayang? Belilah daripada saya, InsyaAllah saya akan beri panduan pemakanan supplemen yang betul dan konsultasi percuma sepanjang masa. 

Hubungi saya segera untuk pembelian dan konsultasi yang lebih terperinci. Mohon sokongan anda untuk Like fanpage saya dalam Facebook - Hearty.Love.Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park 
Previous
Next Post »
0 Komentar