Promosi Jun 2014 - Bulan Vita E Complex

Vita E Complex

Bulan Jun ni bulan yang sangat istimewa kerana tak lama lagi kita akan menyambut 1 Ramadhan, bulan yang penuh dengan barakah. Dalam  bulan Jun 2014 ini juga, Shaklee buat promosi Vita E Complex kepada semua distributor Shaklee dan pelanggan yang hendak beli Vita E Complex dalam kuantiti yang banyak iaitu beli 6 botol Vita E Complex dan dapat 1 botol percuma :)




Kebaikan Vita E Complex

- Pengambilan harian sebanyak 800IU vitamin E dapat melindungi jantung.

- Lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E setiap hari mampu meningkatkan bilangan sperma mereka.

- 1 kapsul vitamin E setiap hari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut jerawat dan pigmentasi. Selain itu, Vitamin E juga membantu memulihkan tona kulit yang tidak sekata.

- Pengambilan vitamin E lebih dari 1200IU sehari mempu bertindak seperti anti-oksidan yang membantu melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas dan sebagainya.

- Meningkatkan tenaga seksual dengan membekal lebih oksigen.

- Memperbaiki arthritis dengan meningkatkan keanjalan salur darah, kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit-sakit sendi.

- Mengahalang keguguran dan kematian janin.

- Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus kepada luka untuk mengurangkan kesan parut.


Anda nak beli? Belilah daripada saya, InsyaAllah saya akan beri panduan pemakanan supplemen yang betul dan konsultasi percuma sepanjang masa. 

Hubungi saya segera untuk pembelian dan konsultasi yang lebih terperinci. Mohon sokongan anda untuk Like fanpage saya dalam Facebook - Hearty.Love.Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park 

Previous
Next Post »
0 Komentar