Sukar Buang Air Besar Apabila Makan Alfalfa Complex?

Ada beberapa orang memberitahu saya bahawa mereka mengalami kesukaran untuk membuang air besar apabila mula mengambil Alfalfa Complex. Lantas, mereka terus memberhentikan pengambilan Alfalfa Complex. Sayangnya sebab banyak khasiat Alfalfa Complex ini.


Sebenarnya perkara yang menyebabkan kesukaran membuang air besar apabila mengambil Alfalfa Complex ialah kekurangan meminum  air. Setiap hari, badan manusia memerlukan sekurang-kurangnya 3 liter air untuk berfungsi dengan optima. Atau, anda kira dengan berat anda ya, satu liter air untuk 20kg. Haaa kira sendiri.

Kebanyakan orang mengambil Alfalfa Complex untuk menguruskan badan. Pengambilan Alfalfa Complex yang betul akan memudahkan anda membuang air besar sebenarnya. Malah badan anda akan terasa ringan dan mengalami proses detoks yang berterusan. Bagi yang menyusu pula, Alfalfa Complex merupakan milk booster.

Tapi, semuanya insyaAllah akan berkesan dengan syarat, anda minum air secukupnya. Macam saya tulis tadi, minum air sekurang-kurangnya 3 liter sehari :)


Alfalfa Complex didatangkan dalam dua saiz botol iaitu 330 biji yang berharga RM53.75 dan 700 biji yang berharga RM97.50. Memang sangat berbaloi-baloi harga Alfalfa Complex ini :)

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut atau jika anda ingin membeli Alfalfa Complex, hubungi saya (Diana) di 012-5538628.

Like FB page: Hearty . Love . Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park

Previous
Next Post »
0 Komentar