Bagaimana Nak Menghilangkan Perut Buncit?

Hari ni hajat nak menulis entri dari Melaka guna laptop.. malangnya wifi yes 4G tiada coverage di sini... terpaksalah saya menulis dari handphone..

Hari ini... saya terasa nak tulis pasal menguruskan badan.. terutamanya bagaimana hendak menghilangkan perut buncit... 

Kalau bercakap pasal perut buncit.. rasanya perempuan jarang menghadapi masalah ini.. selalunya yang buncit adalah kaum adam.. heee.. kata orang lelaki yang berperut buncit.. rumahtangga lebih bahagia.. 

Hehe... Alhamdulillah.. rasanya buncit tak buncit.. semuanya tak penting.. asalkan rumahtangga penuh persefahaman.. insyaAllah bahagia..

Oklah berbalik kepada nak menghilangkan masalah perut buncit.. saya pernah ternampak twitter @KevinZahari (tak pasti ejaan betul le tak). Ada orang mengadu da buat bangkit tubi bagai.. tapi perut masih bulat.. kevin zahari jawab.. tu sebab masalah air dan lemak di perut.. apakah maknanya itu? Maknanya kena buang lebihan lemak di dalam badan lah kan.. heee...

Saya pasti.. ramai dah tahu Set Menguruskan Badan Shaklee yang insyaAllah berkesan.. tadi dalam FB saya ada nampak seorang sahabat postkn gambar raya keluarga tahun lepas dan tahun ni.. ternyata suaminya telah kehilangan berat badan.. Waaaa... bagus2.. dan saya tahu.. suaminya mengamalkan supplemen #Shaklee..


Begitu juga dengan kawan saya yang berusaha menghilangkan berat badannya dengan supplemen Shaklee... ternyata berkesan...

Supplemen Shaklee yang boleh diambil untuk menguruskan badan ialah:

- Vitalea
- Alfalfa Complex
- Lecithin
- Omega Guard
- Herb-Lax 

Memang supplemen-supplemen ini sangat best! Kesan telah terbukti. Tapi kalau boleh.. saya nak tahu juga bagaimana pula pendapat anda? Jom la share sedikit sebanyak pendapat anda dan tips yang telah anda amalkan untuk menghilangkan kebuncitan itu... :)

Saja hari ni.. nak minta feedback anda..

Tapi...kedai saya sentiasa terbuka untuk anda... kalau nak beli mana-mana supplemen #Shaklee.. boleh hubungi saya di 012-5538628.

Jom like FB Page saya: www.facebook.com/Hearty.Love.Healthy

Previous
Next Post »
0 Komentar