Musim Demam, Batuk Dan Selsema Datang Lagi

Sekarang ni, syukur Alhamdulillah kerana hujan datang lagi... tapi jika tak hujan..panasnya membahang. Saya sendiri dari dalam rumah, dengan hanya pintu terbuka boleh terasa bahang panasnya menjengah masuk...



Apabila petang sikit, tiba-tiba hujan pun turun :) Alhamdulillah... kurang sikit panasnya. Tapi belakangan ini juga, ramai sudah budak-budak kena selsema, batuk dan demam... Mak budak juga mula terasa pedih-pedih tekak...badan suam-suam..


Untuk anak saya, saya berikan Chewable Vitamin C untuk meningkat sistem imunnya. Selain itu, saya tambahkan juga Omega Guard sebagai ikhtiar mengurangkan selsema dan batuknya. Saya juga mencuba petua minyak bawang putih untuk membantu mengurangkan hidung tersumbat anak saya yang boleh dibaca di sini.


Saya juga mengamalkan Omega Guard untuk ikhtiar meningkatkan sistem imun di kala musim deman, batuk dan selsema ini datang menyerang.

Memang Omega Guard dan Chewable Vitamin C ini boleh diamalkan oleh kanak-kanak dan orang dewasa. Tetapi kalau nak lebih efektif, orang dewasa boleh amalkan Sustained Release Vita-C yang mempunyai kandungan vitamin C yang lebih tinggi. 

Set Omega Guard dan Chewable Vitamin C ini berharga RM173.50. Sangat berbaloi untuk kesihatan anak anda dan juga anda :)

Anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut lagi mengenai supplemen-supplemen Shaklee, jangan malu-malu dan segan untuk menghubungi saya di 012-5538628

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek



Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

byk dgr pasal shaklee ni..tapi masih belum pernah cuba lg...in shaa allah one day...

Balas
avatar

InsyaAllah Jaymiee.. It is a good range of supplements to go for.. :) Tq for visiting.

Balas