3 Keistimewaan Utama Shaklee Collagen Powder - Cabaran Hari ke-10

Cabaran Hari Ke-10 Penggunaan Shaklee Collagen Powder


Kejap sangat dah tiba hari kesepuluh dalam Cabaran Shaklee Collagen Powder. Hari ni, saya ambil Shaklee Collagen pada waktu malam selepas dinner. Terlupa nak bawa ke ofis hari ini.. heee




Apakah keistimewaan Shaklee Collagen Powder selepas 10 hari mengamalkannya?

1. Pertama sekali, serbuk kolagen Shaklee ini sangat mudah larut. Serbuk kolagen ini sangat ringan dan apabila dimasukkan ke dalam air, dengan pantas serbuk kolagen ini melarut. Ada masanya tidak perlu dikacau dengan sudu.

2. Apabila mengamalkan Serbuk Kolagen Shaklee ini, memang jelas liang roma mengecil. Kesannya memang dapat dilihat seawal hari ketiga.

3. Kulit muka yang kering akan kembali lembap apabila mengamalkan Shaklee Collagen Powder ini.

Ini baru hari ke-10. Memang Shaklee Collagen Powder ini setanding dengan harganya. Perbezaan terhadap kulit muka memang jelas terasa.

Buat pengetahuan pembaca yang disayangi semua, kulit muka saya memang jenis bermasalah. Walaupun jerawat tak banyak tapi ada je jerawat-jerawat kecil yang suka interframe..heee. Kesan yang saya lihat ialah, jerawat yang tumbuh cepat kering dan tidak mendatangkan masalah yang parah kepada kulit.

Selain itu, apabila usia semakin meningkat ini, kulit saya yang dahulunya berminyak kini menjadi kering terutamanya di sekitar pipi. Boleh terasa kasar kerana keringnya. Tetapi apabila mengamalkan kolagen ini, Alhamdulillah, kulit mula lembap kembali. Jangan risau ia tidak berminyak. Tengok saja gambar hari ke-10 yang diambil selepas saya memasak makan malam.

Jom layan gambar-gambar pada malam ini untuk hari ke-10. 


Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kanan untuk Hari Ke-10


Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kiri untuk Hari Ke-10


Kesan Shaklee Collagen Powder di Dahi untuk Hari Ke-10


Anda masih sempat lagi kalau nak grab promosi beli 6 kotak Shaklee Collagen Powder dan dapat percuma sekotak. Tapi tawaran ini tidak lama dan akan tamat pada 11.59 malam, 30 September 2014. 

Dengan pembelian ini, anda juga akan mendapat keahlian Shaklee secara percuma. Boleh beli supplemen-supplemen lain dengan harga yang lebih murah dan Cash Back pada pertengahan Oktober nanti. memang best sangat.

Jangan malu dan jangan segan, nak tanya lebih lagi.. nak beli.. Hubungi saya segera di 012-5538628. Jangan lepaskan peluang promosi kolagen Shaklee yang best ini. Bulan depan dah takde...

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

macam best jer....bole jadi lebih muda ni ...

Balas
avatar

Haha Jaymiee tq sebab selalu datang melawat :)

Balas