Cabaran Shaklee Collagen Powder 15 Hari - Hari Kedua

Cabaran Hari Kedua Penggunaan Shaklee Collagen Powder

Memandangkan bulan September 2014 ini adalah bulan promosi Shaklee Collagen Powder, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mencuba sendiri dan kongsikan bersama anda kesan Shaklee Collagen Powder yang best ini.



Tujuan saya mencuba Shaklee Collagen Powder ini adalah untuk menghilangkan parut dan mencantikkan kulit. 

Entri ini saya tulis setelah dua hari saya mengamalkan Shaklee Collagen Powder. Hari pertama semestinya sukar untuk merasa apa-apa perbezaan kan?

Buat pengetahuan anda, terdapat parut-parut di pipi kiri dan kanan serta saya mempunyai liang roma yang besar dan sedikit jerawat sesat di dahi. Saya cropkan gambar ekk.. 




Gambar di pipi kanan. Boleh lihat parut-parut jerawat dan liang roma yang besar.



Tak banyak sangat parut. Kelihatan liang roma yang besar.



Boleh lihat ada jerawat dan kulit yang kasar :'(


Ok.. Shaklee Collagen Powder adalah dalam bentuk serbuk dan boleh dimakan dengan mencampurkan ke dalam air atau pun makanan seperti oat dan sebagainya.

Saya mencampurkan Shaklee Collagen Powder saya bersama dengan air coklat. Setelah mengambil serbuk kolagen tersebut bersama dengan air coklat semalaman, keesokan harinya saya melihat kulit muka saya seperti memakai foundation. Nampak tidak berminyak dan kulit sekata.

Selain itu, saya juga mengambil Vivix untuk memantapkan lagi usaha saya. Selain itu, saya juga sedang berikhtiar untuk mengekalkan kesihatan tumit saya. InsyaAllah saya tidak akan mengalami masalah sakit tumit lagi.

Anda nak join saya untuk cabaran Shaklee Collagen Powder ini? Sekarang tengah promosi. Jom pakat kongsi-kongsi dengan kawan-kawan and beli terus 6 kotak dapat percuma sekotak lagi kolagen. Harga pun best.

Nak? Hubungi saya di 012-5538628. InsyaAllah, saya akan bersama anda dalam usaha anda untuk mendapatkan kulit yang cantik atau apa sahaja yang anda inginkan untuk kesihatan anda :)

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
4 Komentar