Cabaran Shaklee Collagen Powder 15 Hari - Hari Ketiga

Cabaran Hari Ketiga Penggunaan Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum dan salam sejahtera para pembaca yang disayangi sekalian. Terima kasih kerana masih lagi mengikuti cabaran Shaklee Collagen Powder untuk hari ketiga.



Pagi tadi saya mencampurkan Shaklee Collagen Powder dengan instant milo 3 in 1 dan juga ditambah dengan ESP. Sedaplah rasa campuran ni.. rasa macam minum air coklat. Okla saya tak mahu panjang-panjang. Jom kita tengok kesan hari ketiga Shaklee Collagen Powder.

Jom, hari ni, kita tengok perbezaan antara hari kedua dan ketiga.

Kesan Shaklee Collagen Powder Pipi Kanan. 

Bulu roma kelihatan mengecil sedikit. Tetapi parut masih jelas kelihatan. Pencahayaan antara hari kedua dan ketiga berbeza. Selepas ini, saya akan gunakan pencahayaan malam. 


Kesan Shaklee Collagen Powder Pipi Kiri.

Adakah memang betul liang roma mengecil sedikit? Anda tentukan. Jom tengok kesan di dahi.

Kesan Shaklee Collagen Powder di Dahi.


Jerawat di dahi dah mengecut... Heee.. 

Ok.. kita akan teruskan perjalanan untuk hari keempat ya. Stay tune.

Macam biasa, jika anda juga ingin mencuba Shaklee Collagen Powder ini, apa kata hubungi saya. Jika nak order sekarang dan bayar di hujung bulan pun boleh. Apa-apa, hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar