Cabaran Shaklee Collagen Powder 15 Hari - Hari Keempat

              Cabaran Hari Keempat Penggunaan Shaklee Collagen Powder

Waaaa...kejap aje dah masuk hari keempat dalam cabaran Shaklee Collagen Powder



Oklah, seperti biasa, saya lebih suka gambar berbicara. Jom kita lihat ada perbezaan atau tidak.

Cabaran Shaklee Collagen Powder pipi kanan


Cabaran Shaklee Collagen Powder pipi kiri

Cabaran Shaklee Collagen Powder di dahi



Nampak macam parut semakin pudar? Kulit semakin halus?Buat pengetahuan pembaca yang disayangi sekalian, saya mengambil gambar selepas mencuci muka di akhir hari. Maknanya, saya selesai memasak, makan malam, rehat sebentar, kemudian cuci muka. Barulah gambar diambil.

Selain itu, saya pastikan rutin mencuci muka adalah teratur. Cuma saya tidak mencuci muka dengan pencuci muka pada pagi hari (Subuh). Saya pernah terbaca, selepas bangun tidur pada waktu Subuh, wajah kita mempunyai keserian tersendiri. Apabila mencuci dengan pencuci muka, maka akan merosakkan keserian itu. Most of the time, saya hanya mencuci muka sekali sehari sahaja.

Saya hanya berwuduk. Jika hendak mencuci muka dengan pencuci muka, saya akan gunakan apabila menjelang tengahari.

Ok, kita tengok pula bagaimana keadaan cabaran Shaklee Collagen Powder untuk hari kelima esok :)

In the meantime, nak beli Shaklee Collagen Powder atau mana-mana supplemen Shaklee yang lain, bolehlah menghubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

ada perubahan pada liang roma :) menarik ni tengok di hari ke 15 :D

Balas
avatar

InsyaAllah. Da hampir sampai ke pertengahan. kita tengok lagi.

Balas