Cabaran Shaklee Collagen Powder 15 Hari - Hari Kelapan

Cabaran Hari Kelapan Penggunaan Shaklee Collagen Powder

Hari ni dah masuk cabaran hari kelapan Shaklee Collagen Powder. Kali ini, saya buat kelainan sedikit kerana saya membandingkan hari kedua dan hari kelapan, di mana terdapat perbezaan pada liang roma.



Pada hari kelapan cabaran Shaklee Collagen Powder ini, saya juga mengambil gambar pada waktu siang seperti mana pada hari kedua. Ini dapat memberikan perbezaan pada pancaran cahaya yang serupa.


Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kanan untuk Hari Kelapan dan dibandingkan dengan Hari Kedua


Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kiri untuk Hari Kelapan dan dibandingkan dengan Hari Kedua


Kesan Shaklee Collagen Powder di Dahi untuk Hari Kelapan dan dibandingkan dengan Hari Kedua


Masih ada 7 sachet dan 7 hari lagi untuk menghabiskan sekotak Shaklee Collagen Powder. Di samping itu, promosi beli 6 kotak Shaklee Collagen Powder dan dapat percuma 1 kotak juga masih berjalan tetapi terhad sehingga Selasa ini.

Jom rebut peluang. Memang harga terbaik untuk membeli Shaklee Collagen Powder sekarang. Anda hubungi saja saya di 012-5538628. Yang berdekatan, akan saya hantar direct kepada anda :)

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek

Previous
Next Post »
0 Komentar