Cabaran Shaklee Collagen Powder 15 Hari - Hari Kesembilan

Cabaran Hari Kesembilan Penggunaan Shaklee Collagen Powder


Hari yang sibuk hari ini. Ada Motivation Rally Shaklee di SACC Convention Centre. Seronok berjumpa dengan sahabat-sahabat yang disayangi. Anda boleh layan gambar-gambar di sini

Walau apa pun, cabaran Shaklee Collagen Powder untuk hari kesembilan tetap akan diteruskan. Jumpa kawan-kawan hari ni, kata mereka, liang roma saya memang dah mengecil. Saya baru aje jumpa BFF saya, Ainul Malik, last week. Memang nampak perbezaan kata Ainul :)

Jom kita lihat gambar-gambar.

Kesan Shaklee Collagen Powder di Dahi untuk Hari Kesembilan



Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kanan untuk Hari Kesembilan



Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kiri untuk Hari Kesembilan


Promosi kolagen tinggal lagi 2 hari. Daripada sekotak, saya ambil sekotak lagi sebab memang jelas terasa perbezaan mengambil kolagen ini. Sayang nak lepaskan harga best sekarang. Nanti-nanti nak beli harga dah jadi mahal. Elok ambil peluang sekarang.

Selain kolagen, supplemen-supplemen lain tetap saya jual :) Kalau nak tanya atau nak beli, boleh Whatsapp saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar