Kebaikan Vita-E Complex Atau Vitamin E Shaklee

Hari ni... saya nak share sesuatu yg best berkaitan Vitamin E kepada pembaca yang disayangi semua.. :)

Anda tahu dan sedia maklumkan pasal kebaikan Vitamin E? Semestinya yang utama untuk kecantikan kulit... Kulit bukan sahaja cantik dan halus malah lebih lembuttt...


Bukan nak claim saja-saja... tapi feedback yang saya dapat dan tengok sendiri daripada orang-orang yang telah menggunakannya: 


1. Seorang sahabat yang mempunyai kulit berjerawat.. merasakan kulitnya lebih lembut selepas mengamalkan Vita-E Complex. Alhamdulillah jerawatnya juga terkawal.


2. Seorang sahabat yang kulitnya kejap ok.. sekejap bermasalah.. kini kelihatan lebih bersih wajahnya dan semakin cerah. Apabila ditanya rupanya ambil Vitamin E untuk kesuburan tapi bonus kulit semakin cantik.


3. Seorang sahabat yang kulit memang dah cantik.. merasakan kulit memang lebih lembut apabila mengamalkan Vitamin E Shaklee ini.





Sebenarnya banyak lagi kebaikan Vita-E Complex ini. Nanti saya akan share kan lagi. Buat entry ini.. saya share kan berkenaan kecantikan kulit yang memang diidamkan oleh setiap wanita :)


Kalau anda teringin nak beli Vitamin E yang best ini... Boleh hubungi saya di 012-5538628. InsyaAllah.. setiap pembelian daripada saya akan disertai dengan panduan dan konsultasi pengambilan vitamin kesayangan anda :)


Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek


Previous
Next Post »
3 Komentar
avatar

salam...anda telah ditag
http://mummysupplementshop.blogspot.com/2014/09/liebster-award-tagged-by-sweet-red.html

Balas
avatar

Assalamualaikum Diana! Datang singgah sini dari #KBBA.. Sorry lambat terjah.. Hehe..Btw, salam kenal.. Done LIKE.. ^_~
Rosmiza Ali Official Blog™

Balas
avatar

Waalaikumsalam Rosmiza Ali. Terima kasih melawat. Dah follow ;)
Nurul Aqidah Azahar, nanti saya tengok ya :)

Balas