Membeli Sambil Menyumbang

Pada bulan ini, kita tahu yang Shaklee telah mengadakan double promotion iaitu beli 6 kotak kolagen dan dapat percuma sekotak kolagen. Di samping itu, terdapat promosi beli 3 canister Mealshakes dan dapat percuma satu canister.

Apa yang istimewanya promosi Mealshakes bulan ini ialah, 10% daripada hasil jualan akan didermakan kepada 2000 buah rumah kanak-kanak yang kurang bernasib baik selama setahun.



Promosi ini memang tidak patut dilepaskan. Bagi ibu-ibu yang hendak menyediakan sarapan yang penuh nutrisi dan lazat, bolehlah mengambil Mealshakes.

Selain itu, Mealshakes sangat baik untuk kanak-kanak yang picky eater (memilih atau cerewat dalam makanan). Anak saya sendiri dah cuba, memang seleranya bertambah-tambah :)

Sesiapa yang ingin membeli sambil menyumbang, bolehlah menghubungi saya di 012-5538628. InsyaAllah dengan membeli daripada saya, saya akan sentiasa memberi panduan sepanjang masa kepada anda.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek

Previous
Next Post »
0 Komentar