Wanita Bijak Cerdas

Di usia yang semakin meningkat ini, tidak dapat dinafikan badan dan otak kita mengalami kemerosotan. Saya sendiri merasakannya. Jauh berbeza ketika zaman muda remaja dulu...heeee..

Alhamdulillah, sejak berpindah ke department baru, saya rasa lebih bersemangat dan cerdas. Syukur dengan perubahan ini :) Saya juga mudah mengingat perkara-perkara baru yang dipelajari. Apa-apa pun semuanya dengan ketentuan dan keizinan Allah.

Cuma di sini, ingin saya cadangkan kepada wanita-wanita bijak dan cerdas di luar sana, jika anda merasakan letih dan tidak seperti zaman muda-muda dulu, anda boleh berusaha dengan mengambil makanan tambahan seperti supplemen untuk membantu tubuh anda. Selebihnya, bertawakallah kepada Allah.

Saya perasan saya kurang letih dan lebih bertenaga dan cerdas kini dan kurang dah sakit di tumit apabila mengambil Omega Guard. Haaaa jangan marah, saya cadangkan aje sebab saya sendiri dah merasai kesan baiknya. Yang baik, kita kongsikan?




Alhamdulillah dengan izin Allah, saya mudah faham penerangan bos saya mengenai perkara baru di department saya. Saya lebih cerdas dan bersemangat dan mudah untuk belajar :) I take things positively. Alhamdulillah, syukur. Terasa perbezaan dulu dan sekarang.

Heee bagi sesiapa yang berasa seperti saya dulu, terasa letih, tak larat, kurang bermotivasi, dan ingin tahu mengenai supplemen-supplemen.. haaa hubungi saya di 012-5538628. Semestinya mentaliti kita sendiri kena sentiasa berfikiran positif untuk berubah menjadi lebih baik.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy


Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek 
Previous
Next Post »
0 Komentar