Cara-Cara Mengeringkan Hingus Anak

Keringkan Hingus Anak Dalam Masa Semalaman Sahaja!

Assalamualaikum dan salah sejahtera pembaca-pembaca budiman sekalian. Hari ni nak share pasal pengalaman sendiri lagi.. Heee kali ni nak share cara-cara mengeringkan hingus anak dan membantu anak tidur dengan lena tanpa hidung tersumbat.

Ceritanya begini, saya dah tengok hidung anak berair dengan agak teruk dengan hingus meleleh... Kemudian bila dah malam sikit... mulalah batuk-batuk.. suara pun dah jadi suara rock dah. Nampak teruk sangat ni...



Risau sangat rasanya.. Taknaklah jadi semakin teruk... Nauzubillah... Jadi saya bagi anak saya makan chewable vitamin C dan Omega Guard Shaklee. Vitamin C tu insyaAllah untuk memperkuatkan imun sistem anak saya. Omega Guard pula untuk mencairkan kahak. 

Lepas tu, saya bakar bawang putih dua ulas.. Boleh baca cara-cara penyediaan minyak bawang putih di sini. Lepas minyak tu dah siap, saya sapu di kedua-dua tapak kaki dan betis anak, serta di bahagian dada depan dan belakang. 

Lepas tu anak saya pun masuk tidur. Alhamdulillah saya perasan sepanjang malam, senyap je tidur. Maksud saya... tiada batuk-batuk, bunyi hingus atau hidung tersumbat. Bila bangun pagi esok pun.. Alhamdulillah takde dah hingus meleleh semua. Alhamdulillah syukur pada Allah :)

Sesungguhnya, semua yang terjadi adalah dengan izin Allah. Alhamdulillah.

Sesiapa yang ingin dapatkan Vitamin C dan Omega Guard untuk anak-anak anda, bolehlah menghubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy


Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek 
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

senang je tips dia..berguna juga nie

Balas
avatar

Memang senang... kalau dah selalu ambil ubat doktor..boleh cuba cara ni pulak.. tq sebab melawat :)

Balas