Atasi masalah kuku dan rambut gugur

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... :) Kali ni, nak share lagi la kebaikan salah satu supplemen dalam Set Berpantang Shaklee iaitu Zink Kompleks. Korang tau tak, Zink Kompleks Shaklee ni adalah supplemen yang paling murah iaitu RM33.75 bagi 120 biji. Selain bagus dalam memulihkan luka bersalin dengan segera, Zink Kompleks juga membantu dalam mengatasi masalah kuku dan rambut gugur.

Saya amalkan zink ini buat pertama kalinya semasa berpantang kali ini. Luka jahitan memang menyakitkan dan agak teruk, memang cepat pulih. Tapi dalam tak sedar, kuku saya yang bergaris-garis pun semakin elok :) Happynya rasa... 

Kuku saya yang bergaris di ibu jari kanan kelihatan seperti gambar ini.


Saya nak masukkan gambar kuku saya, tapi susah nak dapatkan shot yang jelas... Tapi memang nampak perubahan kuku saya. Garis-garis tu memang masih ade, tapi garis timbulnya berkurangan.

Orang cakap rambut akan banyak gugur selepas bersalin kan... Alhamdulillah, rambut saya memang gugur... Tapi tak seteruk mana... Malah saya rasa, rambut gugur kali ini adalah kurang berbanding sebelum saya mengandung dulu. 

Memang best lah supplemen Zink Kompleks ni.... Supplemen paling murah tapi kesannya sangat-sangat memuas dan menggembirakan hati :) Anda nak juga? Hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


ID: 1112978
Kind Hearty Enterprise

Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek

Previous
Next Post »
0 Komentar