Menyembuhkan Luka Bersalin Caeser Dengan Cepat

Assalamualaikum dan salam sejahtera.... Hari ni nak kongsi topik luka bersalin. Saya tahu, ramai yang ingin luka bersalin cepat sembuh, lebih-lebih lagi yang bersalin secara Caesar, supaya senang nak jaga baby dan anak-anak lain kan? :)



Meh kita tengok video di bawah tentang menyembuhkan luka bersalin Caesar dengan cepat :)


Nak Luka Pantang Cepat Sangat Sembuh, Walaupun Caesar? from iReach HD on Vimeo.

Saya dulu pun, lepas bersalin anak kedua, walaupun normal, terasa lain macam sakitnya berbanding anak pertama, mungkin sebab saya menahan kesakitan dalam 10 jam dan kena episiotomy.

Alhamdulillah, masa tu saya hanya amalkan Set Berpantang dan Menyusu Shaklee. Zink Complex tu memang bagus sangat. Masa check sebulan, nurse cakap memang dah elok dah luka-luka saya. Kalau amalkan Vivix, InsyaAllah lagi cepat baik....

Sementara Shaklee buka pakej Twin Pack Vivix ni, baiklah cepat-cepat dapatkan sekarang, bulan depan belum tahu ada lagi tak twin pack Vivix ni.

Kalau nak banding harga, Nampak macam mahal, tapi sangat-sangat berbaloi. Berbaloi lagi kalau beli yang twin pack sebab kalau sebotol aje, harganya dah RM475.00. Tapi kalau beli dua botol, harganya jadi RM765.32. Dengan RM765.32 dapat pula keahlian Shaklee secara percuma yang bernilai RM80. RM765.32 ni pun dah ditolak 5% diskaun. Pertengahan bulan depan, dapat pula RM36.00. Memang berbaloi-baloi sangat beli twin pack berbanding dengan hanya membeli satu botol Vivix.

Sayangnya kalau lepaskan peluang ini. Tahap keberkesanan Vivix juga bukan sekelip mata. Bergantung pada badan masing-masing. Sebabnya Vivix adalah supplemen semulajadi yang bebas daripada sebarang bahan kimia... InsyaAllah, pengambilan yang konsisten, akan memberikan kesan yang sangat positif untuk tubuh badan kita :)

Kalau nak order, jangan malu-malu untuk hubungi 012-5538628. InsyaAllah, saya akan bantu dan guide anda dalam mengambil vitamin-vitamin semulajadi anda :)

Diana
SID: 1112978
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
0 Komentar