Menghilangkan jerawat di bahagian belakang badan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. :) Semoga kita semua sihat-sihat selalu... Hari ni terasa nak tulis pasal jerawat di bahagian belakang badan... Ada orang memang mengalami masalah ini... Susah betul nak hilangkan jerawat di bahagian belakang badan... Ada juga yang tumbuh jerawat di bahagian dada...



Memang tak selesa rasanya apabila ada jerawat... Kalau di bahagian belakang, nak kutil pun susah... :P heeee.... Sesetengah orang, jerawat di bahagian dada sangatlah tidak best.... Bagi wanita, walaupun bertudung dan menutup semuanya, tetapi untuk suami, rasa tak seronok dengan kehadiran jerawat-jerawat ini kan... Kalau yang belum berkahwin atau merancang hendak mendirikan rumah tangga, haaaa bolehla anda nak merawat masalah jerawat di badan ni kan :)

Ok, meh saya ceritakan... baru-baru ini, kami semua, dalam group Shaklee telah menyertai cabaran untuk mendapatkan kulit yang lebih cerah untuk seluruh badan dengan mengamalkan Sustained Release Vita-C Plus. Taknak cerah muka aje... Kalau cerah muka aje, nanti banding kulit muka dengan belakang tangan, nampak beza pula... :)

Program ini memakan masa selama 3 bulan... Dos pengambilannya juga berbeza. Tapi cara pengambilan vitamin C ini terpaksa saya rahsiakan dulu. Esklusif untuk pelanggan saya sahaja :D 

Di akhir program ini, ramai yang mendapat kesan yang sangat positif... Anda boleh tengok testimoni-testimoni di bawah. Salah satunya ialah jerawat, bukan sahaja di muka, malah di bahagian belakang badan juga akhirnya hilang :)




Seronokkan melihat mereka semua dah merasa kesan yang sangat positif apabila menyertai program vitamin C ini. Jerawat hilang, muka semakin berseri-seri :)

Anda nak tahu rahsianya? :) Meh cepat hubungi 012-5538628. Kalau nak mula, sekaranglah masanya kerana bulan ini juga ada promosi Vitamin C. Beli dua botol dapat 5% diskaun. Kalau beli 6 botol, dapat percuma lagi sebotol :)
Harga sebotol vitamin C ialah RM92.50. Tapi kalau dua botol, daripada RM185 (harga biasa) jadi RM175.75 sahaja (sebotol jadi RM87.90).  Nak murah lagi, beli 6 dan percuma sebotol... Sebotol jadi RM79.30.. Lagiiii jimat kan.. Boleh share-share ngn kawan-kawan.. 

Saya beritahu juga awal-awal, program ni, melibatkan sekurang-kurangnya 3 botol vitamin C.. Haaa... sekarang dah promosi... Memang it's the right time kalau nak join program ni... Heeee... Whatsapp saya sekarang di 012-5538628. Nak jimat lagi, jom jadi ahli... lagiiii jimat :)

Diana
Tel: 012-5538628
SID: 1112978
Previous
Next Post »
3 Komentar
avatar

Saya pun amalkan ne. Mmg hilang jerawat belakang badan.

Balas
avatar

Betul tu... bestkan vitamin C ni :)

Balas
avatar

Betul tu... bestkan vitamin C ni :)

Balas