Tonik ajaib untuk awet muda

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :) Senyummmmm kerana senyuman akan memancarkan aura dalaman dan meningkatkan mood. Heeee dalam menjalani detox hari ketiga, saya nak update juga hasil-hasil yang diperoleh apabila memakan vitamin-vitamin detox ni. Salah satunya ialah Vivix. Boleh saya katakan sebagai tonik ajaib untuk awet muda.

Ramai orang dah tahu... Vivix ni adalah supplemen Shaklee yang paling powerful. Apa yang menyebabkan Vivix ni powerful sangat? Meh tengok tumbuh-tumbuhan yang ada dalam Vivix dan apa fungsi-fungsinya.


Vivix terdiri daripada ekstrak buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan seperti:
  • Muscadine Grape
  • Polygonum Cuspidatum
  • Purple Carot
  • European Elderberry
Kalau tengok gambarajah di atas, kebanyakan buah-buahan tersebut memang sangat bagus sebagai anti-viral, anti-bakteria, anti-inflammation atau anti-radang, tinggi dalam antioksidan, sangat baik untuk kesihatan jantung, sendi dan banyak lagi... Sebabnya, Vivix berfungsi memperbaiki daripada peringkat sel lagi.... Jadi apabila sel elok, maka eloklah tubuh badan.

Meh saya cerita sikit.. Heeee.. Memandangkan saya berada dalam program detox sekarang ini, Vivix merupakan salah satu daripada supplemen yang harus diambil. Kiranya dah dua hari setengah saya makan Vivix. Alhamdulillah, terasa kulit lebih lembut... Begitu juga kulit muka.... Sebelum-sebelum ini, saya rasa macam muka saya agak kering... Tapi dalam masa dua hari.. Terasa macam kulit baby pula... Heeee... Memang la tak sampai selembut kulit baby, tapi memang berbeza daripada sewaktu saya tak ambil Vivix...


Lain sangat kesannya... Saya memang ambil Vitamin C juga... Tapi dengan Vivix, kesannya memang sangat-sangat cepat dan ketara... Rasa lembutlah pipi ni... daripada selalu rasa macam kering dan kasar :)

Oleh itu, sementara ada promosi twin pack Vivix ni, marilah kita beli... Harga sebotol Vivix ialah RM475.00. Tapi dengan twin pack ni, kita hanya bayar RM765.32. Kalau bahagi dua, sebotol ialah RM382.66. Banyak bezanya kan?

Sebab bulan depan dah takde twin pack ni... Rugi... Sekarang ni, beli dua botol Vivix (twin pack) dapat 5% diskaun... Vivix ni, jadi mahal sebab GST... Dengan pakej twin pack ni, anggaplah GST tu bayar 1% je... Plus, dapat jadi ahli secara percuma dan enjoy cash bonus bulan depan berharga RM36. Kalau tambah lagi dengan stok vitamin C dan Omega Guard dengan harga ahli, jimat lagi 15%-20% plus dapat lebih lagi cash bonus :)

Jom, nak beli, hubungi saya di 012-5538628.

Diana
SID: 1112978
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
0 Komentar