Kisah pengidap kencing manis pulih 100%

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :) Wahhh... Terasa bersemangat ku menulis hari ini.. Alhamdulillah. Bukan apa, hati terasa happy apabila terbaca kisah pengidap kencing manis yang pulih 100% dengan Vivix. 



Bagi sesetengah orang, Vivix ni masih lagi asing. Macam mana Vivix boleh membantu memulihkan kencing manis.. Tak pernah dengar katanya.. Produk mana? Haaaa... Produk mana saya akan terangkan kemudian tapi biarlah saya terangkan dulu kandungan formulasi Vivix ni. 

Buat pengetahuan anda, Vivix adalah supplemen (bukan ubat tau) dalam bentuk cecair yang berwarna merah, yang sangat kaya dengan resveratrol. Apakah resveratrol ini? 

Resveratrol adalah terdiri daripada sebatian tumbuhan polifenol yang sangat tinggi antioksidan. Resveratrol didapati daripada kulit buah anggur merah. Dalam Vivix, kandungan Resveratrol yang tinggi didapati daripada anggur muscadine yang besarnya seperti sebiji bola golf. 

Anda boleh rujuk kandungan-kandungan Vivix yang lain berdasarkan gambarajah di bawah.


Untuk masalah diabetes atau kencing manis, Vivix sebenarnya membantu dalam mencegah rintangan insulin. Rintangan insulin ini ialah keadaan di mana badan menjadi kurang sensitif terhadap insulin. Akibatnya badan tidak peka terhadap hormon yang membantu mengurangkan aras gula di dalam darah. 

Jadi, dengan mengamalkan Vivix, Vivix akan membantu badan supaya lebih peka terhadap kehadiran insulin yang membantu mengawal kandungan gula di dalam darah. Maka masalah kencing manis akan dapat dikurangkan.

Jom kita tengok testimoni seorang warga emas ini... Walaupun telah berusia 64 tahun, tapi Pak Ngah ni kelihatan sangat sihat. Mesti ramai tak percaya yang dulu Pak Ngah adalah penghidap kencing manis atau diabetes yang agak kronik. 


Berilah peluang kepada diri sendiri atau bantulah orang-orang tua kita untuk merasa bebas daripada penyakit diabetes atau kencing manis ini... Saya sendiri telah menyaksikan arwah tok sedara yang meninggal kerana kencing manis setelah kakinya dipotong.... Saya yakin, ramai yang sanggup berhabis wang ringgit untuk pulih daripada kencing manis... 

Apabila sihat, kita memandang enteng kepentingan supplemen dalam kehidupan kita... Tapi apabila sakit, bermacam-macam ubat kita ambil untuk mendapatkan semula kehidupan yang sihat. Betulkan? Saya sendiri pun begitu... 

Harga retail Vivix adalah RM475.00. Tapi saya rasa adalah lebih berbaloi jika anda join sebagai ahli Shaklee dan beli Vivix pada harga ahli iaitu RM402.80. Jika beli dua botol Vivix, anda secara automatik akan mendapat keahlian Shaklee secara percuma, membeli Vivix dengan harga ahli, cash bonus pada bulan seterusnya serta penghantaran percuma terus ke rumah anda :)

Untuk pembelian, anda boleh order secara online dengan klik butang di bawah:


Atau anda boleh menghubungi saya di 012-5538628 untuk pembelian secara pos atau COD di sekitar area Shah Alam, Subang Jaya, Petaling Jaya dan Klang. COD ke sekitar Lembah Klang boleh dibuat semasa hujung minggu :)

Semoga kita semua sihat, bahagia dan ceria selalu :)

SID: 1112978 (boleh guna ID saya untuk pembelian terus di Shaklee)
Tel: 012-5538628


Rujukan:

Previous
Next Post »
0 Komentar