Carotomax - Membantu memulihkan masalah mata

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ni nak cerita pasal mata pula... Heee dari mata turun ke hati :) Haha... Bukan macam tu, tapi nak bincangkan pasal masalah mata seperti rabun, katarak, glaucoma, katarak dan sebagainya.



Satu supplemen Shaklee yang bagus sangat dalam membantu dalam kesihatan mata ialah Carotomax. Kandungan Carotomax yang bukan sahaja mengandungi vitamin A, tetapi mengandungi beta karotena yang lebih baik daripada vitamin A, membantu dalam mengurangkan masalah power spek yang tinggi serta masalah silau... 

Jom kita tengok testimoni seorang pengguna Carotomax yang dulunya tidak boleh menghadap laptop lama-lama, sebab akan sakit kepala, dan beberapa lagi testimoni yang berkaitan dengan masalah mata, yang saya yakin, ramai sangat nakkan supplemen Carotomax ni...







Haaaa... bestkan... Sesiapa yang nak memulihkan masalah rabun, masalah katarak, atau apa-apa lagi masalah mata, tapi takut nak buat lasik atau buat operation mata, meh cepat-cepat hubungi saya di 012-5538628. :)

Saya boleh buat penghantaran secara pos atau COD. COD di kawasan Shah Alam, PJ - Area VSQ, Amcorp Mall, Menara PKNS, Mid Valley pun boleh. Subang Jaya dan Klang :)

InsyaAllah, kita berikhtiar. Yang menyembuhkan hanya Allah... 

Terima kasih.

SID: 1112978 (boleh guna ID saya kalau nak beli di Shaklee direct)
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
0 Komentar