Rawati bisa Charlie dengan Herbal Blend

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Alhamdulillah dah masuk raya ketiga... Masih lagi mood beraya... Kalaulah cuti ni masih panjang lagi.... Sedih rasa nak meninggalkan kampung halaman :'(

Haaaa bercakap pasal kampung halaman.. Nak citer pasal Charlie... Alaaa semut Charlie tu.. Yang kalau kena kat kulit, abis kulit tu... Tengok gambar Charlie kat bawah.


Tak ku sangka dapat berkenalan dengan Charlie ni... Ingat takkan pernah ku temui... Rupa-rupanya ada jodoh juga bertemu dan merasa bisanya asid yang dikeluarkan daripada abdomennya.

Bangun pagi je, suami tegur, "Ehhh nape tangan tu...?" Kelihatan di bahagian lengan kemerah-merahan macam terkena kuali panas. Melepuh sikit... Saya pun hairan... Bila masa pulak terkena benda panas.... Sebab kena sikit aje... Takdelah sakit... Saya masih tak tahu puncanya...

Petang tu... Kemas-kemas barang nak pulang ke kampung satu lagi... Ambillah bekas-bekas makanan anak semua... Tengok-tengok juga sebab sebelum tu ada semut merah.. Haha... Kali ni untuk pertama kali, terjumpalah Charlie... First time tengok tapi dah cukup kenal.. Cepat-cepat bilaskan bekas tu dalam sink.

Ingatkan selamat dah Charlie tu ditelan sink.. Rupanya masih gagah meniti ke permulaan... Apa lagi, terus dicurah air bak tsunami hingga menenggelam dan menghilangkan Charlie tersebut daripada pandangan..

Sekarang ku tahu, lepuh di tangan angkara siapa :)

Alhamdulillah mujur ada backup krim Herbal Blend. Krim serbaguna yang saya khaskan untuk kegunaan anak-anak sebenarnya... Ye laaa budak-budak, selalu ada ruam la... Kena gigit nyamuk la... Kulit berkuping sebab menggaruk la... Haaa semua tu saya sapu dengan Herbal Blend. Kali ni, mak pulak yang pakai Herbal Blend untuk kesan bisa Charlie ni...



Alhamdulillah.... Tak pedih langsung apabila letak Herbal Blend.. Baru sehari pakai... Orang kata part Charlie ni lama juga nak pulih... Nanti saya update lagi ye... :)

Kalau anda nak dapatkan Herbal Blend, hubungi aje saya di 012-5538628 :)

Penghantaran secara pos ke seluruh Malaysia. COD di Shah Alam, Subang Jaya, PJ di sekitar Amcorp Mall, Menara PKNS, VSQ Tower dan Bukit Tinggi Klang.

Terima kasih.
SID: 1112978
Tel: 012-5538628

Previous
Next Post »
0 Komentar