Muka cerah dan berseri setelah jerawat pulih

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... :)

Setiap orang, lelaki atau pun perempuan mengidam-idamkan wajah yang bersih dan bebas jerawat. Tapi pelbagai produk dah dicuba, bermacam-macam pencuci muka, bedak dah pakai, tapi susah sangat nak memulihkan jerawat di wajah....



Dulu-dulu, muka saya pun banyak sangat jerawat. Saya masa tu, berikhtiar dengan pencuci muka... Pakai krim steroid... Rupanya saya salah...

Kita patut mula berikhtiarkan dengan memperbaiki kesihatan kulit dari dalam dahulu. Apabila dalaman elok dan baik, maka akan terpancar keserian pada wajah :)



Gambar kat atas ni, setelah berikhtiar dengan vitamin C dan vitamin E serta detoks darah dengan Alfalfa Complex, tengoklah hasilnya.... Daripada sebelumnya kulit kusam, gelap dan berjerawat. Setelah konsisten mengamalkan ketiga-tiga vitamin ini, Alhamdulillah, wajah lebih cerah dan bebas jerawat! Siapa yang tak nak kan?

Vitamin-vitamin Shaklee adalah vitamin yang selamat, dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi, bebas bahan-bahan sintetik dan berkesan. Ramai yang dah merasainya... Jom, senang aje nak dapatkan vitamin-vitamin ini. Hubungi saya di 012-5538628.

Penghantaran ke seluruh Malaysia atau saya boleh COD kepada anda yang tinggal di sekitar Shah Alam, Subang Jaya, Petaling Jaya, sekitar Amcorp Mall, Menara PKNS, VSQ, Mid Valley, Klang di sekitar Bukit Tinggi.

Tak pun, anda nak beli terus secara online? Klik aje butang order di bawah. Penghantaran semua akan diuruskan direct daripada Shaklee :)


Apa tunggu lagi... Dapatkan segera. Lagi cepat anda mulakan proses untuk penyembuhan, lagi cepat hasil yang anda akan dapat :)

Diana
SID: 1112978
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

kalau ada jerawat memang stress sangat rasa nak nangis malu bila ada depan orang ramaikan

Balas
avatar

Itulah... rasa muka berminyak... tak selesa dan kurang keyakinan...

Balas