Sayangkan Keluarga Bagi Makan Supplemen

Dua supplemen ini paling penting yang saya akan sentiasa sediakan untuk orang-orang tersayang di dalam keluarga saya. 

Mama ada masalah kencing manis tapi sangat terkawal dan abah ada masalah darah tinggi. Masa abah nak rebah hari tu, saya cepat-cepat beli Vivix. Masa tu ada promo Vivix twin pack. Abah pun, kalau datang batuk-batuknya, saya 'paksa' telan Omega Guard juga. Heee merungut orang tua tu kena telan macam-macam 😊

Mak mertua saya pula ada masalah sakit lutut. Mak memang suka sangat makan Omega Guard. Walaupun kesan Omega Guard agak perlahan, tapi mak memang konsisten ambil Omega Guard hari-hari. Mak kata memang terasa perbezaannya apabila mengamalkan Omega Guard. Alhamdulillah. Syukur. 

Anak-anak saya pun terutama yang abang, Omega Guard ni memang best friend dia. Omega Guard bukan saja baik untuk mengurangkan batuk-batuk dan selsema, malah sangat baik untuk perkembangan otak anak-anak. Alhamdulillah, memang mudah abang menghadam dan mengingati apa yang dipelajarinya.

Saya sendiri pun perlukan Omega Guard dan Vivix. Kesihatan diri kena dijaga. Kalau ibu sakit, boleh lumpuh satu keluarga. Jadi saya memang kena jaga diri dan jaga keluarga 😊 Omega Guard dan Vivix ini memang MOST WANTED vitamin dalam keluarga 😊

Ahamdulillah, kalau tak kenal Shaklee, mesti keluarga saya tak dapat merasai kebaikan vitamin-vitamin Shaklee yang ada. Rugi sangat kalau benda baik kita tak kongsikan 😊

Yang nak mendapatkan Vivix, Omega Guard atau apa-apa sahaja supplemen Shaklee, boleh hubungi saya di 012-5538628 😊

Saya boleh COD di kawasan-kawasan ini:
- Shah Alam
- USJ
- Subang Jaya
- Petaling Jaya - Amcorp Mall, Menara PKNS, VSQ
- Klang - Bukit Tinggi, Taman Sri Andalas
- Mid Valley 

Lembah Klang boleh COD pada hujung minggu atau pun, saya boleh hantar melalui pos 😊

#TsunamiShaklee
#9Gemilang
#ShakleeEffect

Diana
ID Shaklee: 1112978
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
0 Komentar