Hilangkan Marah Dengan Makanan Ini

Pagi-pagi ni kalau rasa serabut, ada benda tak kena, rasa nak marah, istighfar, tarik nafas panjang-panjang. Jangan marah, jangan lempiaskan mood tak baik dulu. Sabar kejap. 

Kalau ada 'makanan ini' dalam simpanan, makan banyak sikit dari biasa. Kalau takde saya ada jual 😊 Apakah yang dimaksudkan dengan 'makanan ini'? Haaaa saya sebab makanan sebab ia adalah nutrisi tambahan yang diperlukan oleh badan. 

Vitamin B Complex ni bagus sangat tau. Badan kita perlukan B Complex untuk tenaga dan mood yang lebih baik. Tapi make sure vitamin B Complex yang Shaklee punya tau. Vitamin-vitamin Shaklee ialah vitamin semulajadi, siap ada Landmark Study 😊



Saya tak kelentong tau pasal B Complex yang membantu meredakan kemarahan ni... Saya sendiri pernah rasa nak mengamuk. Tahu-tahu aje la perempuan ni bila datang angin kus-kus nya, haaaa bahaya!

Tapi masa tu, saya sabar dulu, tak luahkan lagi kemarahan saya. Saya makan B Complex. Sambung keje macam biasa, tak lama memang cool balik... 😂 Rasa macam tak percaya... Tapi betul.. 

Jadi, jangan biarkan stress serabut memakan diri. Kita yang kena makan kemarahan itu, agar menjadi semakin kecil dan lama kelamaan hilang 😊 InsyaAllah. 

Semua ni sebab kita nak elak dari melarat. Takut lama-lama, nanti terkena tekanan darah tinggi, aneurysm dan banyak lagi penyakit-penyakit yang kita perlu hindari, Nauzubillah Hi Minzalik. Fikir-fikirkan.

Rakan Shaklee Anda:
012-5538628
Previous
Next Post »
4 Komentar
avatar

harap boleh cool rasa marah.. hoho

Balas
avatar

Kena bagi kat bos yg cepat marah2 ni. Haha

Balas
avatar

Betul.. Tapi bos tu pun kena tolong diri sendiri :D

Balas