Penting Ke Handphone Canggih Untuk Biz Online?

Apabila nak memilih telefon yang smart sekarang ni... Saya terkejut dengan diri saya sendiri... Mungkin dulu-dulu saya akan pilih jenama... Tapi sekarang.... Saya lebih releks... Terlalu banyak pilihan smart phones sekarang dan semuanya pun bagus-bagus juga.


Memang diakui iphone, Samsung semua nampak fancy... Tapi apa yang penting bagi saya sekarang ialah.... Telefon tu, kena ada banyak space untuk saya save gambar-gambar yang saya guna untuk promote di kedai online saya 😉 dan kelajuan fon tu biarlah acceptable.. taknaklah asyik hang je...

Satu lagi ciri-ciri penting telefon saya ialah kena tough! Haha... Biasalah jadi ibu ni, anak-anak selalu pegang juga... Saya sendiri kadangkala kelam kabut, jatuh pulak fon saya. Jadi, telefon saya kena kuat dan skrinnya pun takleh manja-manja. Kalau tak memang dah retak seribu.

Haaaa satu lagi, bateri kena tahan lama sebab kalau kena cas... Tak best 😑 Kalau boleh tak cas lagi bagus 😝

Apa pendapat anda? Cer komen 😊

#TsunamiShaklee
#9Gemilang
Previous
Next Post »
0 Komentar