Badan kena maintenance supaya sihat luar dalam

Beauty is pain? Kalau kaki sakit tapi paksa pakai stiletto dan berjalan berjam-jam, memanglah painful 😆 



Tapi beauty bukanlah painful, beauty is patience. Nak cantik kena sabar. Bukan hasil sehari dua terus jadi cantik.

Badan kita sentiasa memerlukan maintenance untuk kelihatan lebih baik. Kalau tak percaya, kak yone cadangkan cuba korang enroll pakej spa yang 12 sesi terus tu. Pergilah buat treatment dua minggu sekali. Cer tengok hasilnya. Pasti kulit mulus, jerawat tak keluar sangat dan parut-parut pun berkurangan.

Then, lepas dah habis 12 sesi tu, STOP. Jangan dah buat facial, cuba tengok kesan dua tiga bulan. Adakah kulit akan kelihatan sama macam masa berfacial dulu? Jawapannya mesti kulit mula berminyak, jerawat dah tak malu nak keluar. Haaaa tu tandanya badan kita memang sentiasa memerlukan maintenance, luaran dan dalaman.

Mahallah macam tu kan?

Soalan cepu mas tu ☝. Sebenarnya, maintenance diri adalah keperluan. Untuk kelihatan sihat dalaman dan luaran, memang kena ada peruntukan $$$. Kalau berharap kelihatan awet muda di usia 50 tahun, pastikan awal-awal lagi dah mula melabur untuk kesihatan.

Sebab tu, kak yone suka mengajak pembaca-pembaca untuk makan vitamin. Tapi, faktor yang paling penting apabila memilih vitamin ialah, pastikan vitamin yang diambil adalah vitamin semulajadi dan selamat macam vitamin Shaklee 😊

Dengan keadaan persekitaran sekarang yang tercemar, mudah sangat untuk radikal-radikal bebas masuk ke dalam badan kita dan merosakkan sel-sel dalaman. Pengambilan vitamin-vitamin yang tinggi antioksidan sangat penting untuk menghapuskan free radicals.

Sumber antioksidan yang tinggi membantu mempertahan dan melindungi sistem dalaman daripada serangan-serangan radikal bebas serta menghalang badan kita daripada mendapat penyakit-penyakit yang tidak diingini macam kanser, masalah sakit jantung, strok, diabetes dan sebagainya.

Dengan pengambilan antioksidan yang tinggi, kita sedang melindungi tubuh badan daripada:

💧 Masalah jantung

💧 Masalah mata / penglihatan

💧 Masalah ingatan

💧 Masalah gangguan mood

💧 Masalah sistem pertahanan badan / immune system

Haaaa kiranya apabila kita konsisten makan dan mengambil supplemen antioksidan, kita sedang berusaha mempertahankan kesihatan kita secara menyeluruh.

Vitamin-vitamin Shaklee yang sangat tinggi antioksidan dan sangat baik untuk melindungi badan kita daripada kerosakan-kerosakan sel ialah:

- Vitamin E
- Vitamin C
- Carotomax (Vitamin A)
- Vivix




Apabila badan sihat, akan terpancar keseriannya kepada kulit kita. InsyaAllah sihat dan kita nampak cantik dan anggun, flawless aja 😊 Tengokla testi akak ni. Umur dah 54 tahun tapi macam anak dara 😉 Hasil daripada konsisten mengamalkan supplemen-supplemen Shaklee



Nak dapatkan supplemen yang tinggi antioksidan ini, whatsapp kak yone untuk mendapatkannya di 012-5538628. Apabila beli daripada kak yone, semua pelanggan-pelanggan kak yone akan mendapat konsultasi ekslusif tau tentang cara-cara mengambil vitamin Shaklee. InsyaAllah kita nak dapatkan kesan terbaik apabila makan vitamin 😊

Nak order secara online pun boleh. Klik aje butang order di bawah. Penghantaran memang ditanggung beres sampai ke depan pintu 😉



Bagi yang nak COD, boleh dapatkan daripada kak yone di sekitar:

Shah Alam
Petaling Jaya sekitar VSQ Tower, Amcorp Mall, Menara PKNS
Klang di sekitar Hotel Premier, AEON Bukit Tinggi, KWSP, Taman Sri Andalas
Sekitar USJ, Subang Jaya
Mid Valley
Previous
Next Post »
0 Komentar