Sembelit Masa Nak Yak

Semalam kak yone tengok anak kak yone sembelit masa nak yak. Sebenarnya kak yone tak pernah tengok dia dalam keadaan begitu terseksa semasa berak 😟 Menangis-nangis dia masa nak membuang.



Sekarang barulah kak yone faham perasaan ibu-ibu yang anaknya mengalami sembelit sampai sakit-sakit dan menangis. Kita nak buat apa pun payah sebab kita tak dapat nak bantu dia waktu dia sakit 😢

Ada juga anak kawan kak yone yang tak lawas semasa membuang air besar menyebabkan sakit perut sampai masuk hospital. Kita manalah tahu kan sebab anak-anak ni tak dapat cakap betul-betul lagi. Bila doktor tekan perut, memang ada najis yang masih belum keluar sepenuhnya. Kenalah diberi ubat untuk membuang yang tersekat tu.

Kalau ibu ayah mencari penyelesaian kepada anak yang mengalami sembelit, boleh amalkan Mealshakes. Multivitamin dalam bentuk serbuk bancuhan soya berperisa Vanilla yang sedap dan kaya dengan pelbagai nutrisi yang sangat baik untuk perkembangan kanak-kanak.

Boleh baca beberapa testimoni di bawah.

Testimoni daripada customer kak yone sendiri

Bagi orang dewasa yang mengalami sembelit, keadaan mungkin membawa kepada buasir. Memang sangat-sangat tidak selesa dan menyakitkan.

Jika berada dalam keadaan ini, segera dapatkan Vivix kerana kandungan Resveratrol untuk membantu memulihkan luka-luka dalaman. 

Dalam proses pemulihan itu, Vivix juga akan membantu 'regulate' atau menormalkan semula proses membuang air besar setiap hari.

Di samping itu, penting untuk mengambil tablet Kalsium Ostematrix untuk membantu melawaskan pembuangan air besar. Memang sangat berkesan. Setiap malam, sebelum tidur, makan Ostematrix. InsyaAllah esok pagi lepas sarapan, membantu membuang dengan lawas.

Bestkan, selain membantu mencukupkan nutrisi kalsium, badan kita akan lebih releks dan lawas membuang dengan Ostematrix ini.

Kalau rasa badan memang jenis susah sangat nak membuang, ambillah Herblax. InsyaAllah dengan dos yang betul dan air yang mencukupi, memang akhirnya yang lama tersumbat di dalam tu akan dibuang.

Nak tahu lagi cara nak clearkan usus sampai bersih licin kenalah beli dan kak yone akan guide cara yang betul 😊

Kak yone dah amalkan semua. Kesannya memang sangat memuaskan hati 😉 Nak dapatkan vitamin-vitamin ni, hubungi kak yone di 016-2364796 😊

Hearty . Love . Healthy

ID Shaklee yang boleh korang 'pinjam' jika membeli di Shaklee - 1112978

Entri-entri lain yang menarik untuk dibaca:





Previous
Next Post »
0 Komentar