Friday, 19 May 2017

Cantik Walaupun Usia Semakin Meningkat

Kak yone pernah terbaca seorang master dalam group kak yone cakap, ramai yang dia tengok apabila mengamalkan Shaklee dengan konsisten di usia yang agak muda, akan kelihatan semakin cantik walaupun usia semakin meningkat.


Kak yone setujuuuuuu sangat. Tengok gambar Puan Ainul di atas ni. Nampak sangat perbezaan yang besar. 

Nak lagi?


Nampak kan perbezaannya. Mana ada kita semakin kurang usia. Usia memang semakin meningkat. Tapi penampilan makin cantik serta kesihatan semakin baik. Gambar pakai spek tu gambar lama. Yang tak pakai spek adalah yang terbaru.

Jadi, nasihat kak yone, rajin-rajinlah amalkan supplemen. Bukan sebarang supplemen tapi supplemen​ Shaklee yang memang supplemen semulajadi diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan yang terjaga kualitinya.

Nak satu lagi testimoni. Haaaa ni penangan Vivix. 

Jom baca 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

JERAWAT BATU HILANG SELEPAS AMALKAN VIVIX

Assalamualaikum.. Hai.. Saya Sarah..berumur 33 tahun. Sebelum ni saya pernah mengalami masalah kulit muka yang agak teruk. Muka saya jenis muka yang berminyak. 

Jadi, jerawat senang sangat tumbuh dan kadang-kadang bernanah seperti jerawat batu. Boleh dikatakan hari-hari ada je jerawat baru menyebabkan muka saya penuh dengan bekas-bekas jerawat terutama di bahagian pipi. 

Kulit saya sangat sensitif pada pencuci muka terutama yang mengandungi alkohol dan bahan kimia kerana ia menyebabkan kulit saya bertambah kering. Disebabkan itu, saya tak pakai langsung mana-mana pencuci muka.

3 tahun yang lepas saya mula mengamalkan Vivix. Vivix ni produk Anti Penuaan dan Antioksidan. Saya jadi teruja nak cuba sebab fungsi Vivix nie sendiri yang membantu memperbaiki sel DNA kita. Bila sel kita sihat InsyaAllah kulit kita juga akan sihat.

Baru-baru nie saya perbaharui passport saya. Memang agak terkejut bila dibandingkan dengan gambar passport saya 2 tahun lepas. Sangat-sangat berbeza. Muka makin licin dan paling tak sangka gambar passport lama saya memang nampak macam muka makcik-makcik. Tapi gambar terbaru saya nampak kelihatan lebih muda sedikit.



Sekarang, saya dah pun berani memakai pencuci muka kerana kulit muka dah semakin baik. Kulit dah tak berminyak macam dulu, jerawat dah jarang-jarang tumbuh dan bekas jerawat dah pudar.

Nasihat saya pada kawan-kawan yang ada masalah kulit muka, dah pakai dan consume macam-macam produk, tapi masih tak berkesan, cuba rawat sel-sel badan dengan Vivix ni konsisten selama 3 tahun. Insya Allah masalah kulit muka kawan-kawan akan dapat di atasi.

💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

Haaaa, so fikir apa lagi? It's never too late to start! Meh hubungi kak yone untuk mendapatkan vitamin-vitamin Shaklee. Nak jimat, baik terus daftar jadi ahli. InsyaAllah sihat dan cantik 😍

Mentor dan Pengedar Shaklee Shah Alam, Subang, Klang, PJ, Mid Valley dan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment