Pengubat Hati Mak-Mak Yang Garang

Malam ni kak yone bersembang ngan best friend kak yone sejak zaman sekolah lagi. Bersembang pasal mak mak dan anak-anak. Rupa-rupanya kebanyakan mak-mak mengalami isu emosi yang serupa, iaitu garang! 😡

Sekurang-kurangnya kak yone rasa lega. Kebanyakan mak berperang dengan emosi dalaman untuk menjadi ibu yang terbaik untuk anak-anak. If you feel you are a bad mother, you are not alone. Mak mana yang tak sayangkan anak-anak kan. Semua mak nak yang terbaik untuk anak-anak.

Walau garang macam mana sekalipun seorang mak itu, pastinya anak-anak tetap menjadi pengubat hati mak-mak yang garang ni. 

Mestilah kan. Tengoklah betapa susah payahnya seorang ibu menahan segala penat, lelah, kesakitan semasa mengandung dan melahirkan anak. Anak-anak cuma perlu senyum, atau buat gesture yang sweet, pasti mak terus melting 😍



Jadi, jangan kita lupa kepada yang masih mempunyai mak. Mereka dulu telah berpenat lelah membesar dan mendidik kita dengan penuh sabar. Selagi mereka ada, berbaktilah kepada mereka.

Kesihatan mereka mungkin selalu terjejas. Kejap batuk, kejap sakit badan, dan macam-macam lagi. Jangan sesekali lupa mendoakan mereka setiap kali bersolat. 

Jika kita tak mampu nak berada di samping mereka setiap masa, cubalah berikhtiar untuk bagi masa kepada mereka. Sebab masa kita kecil dulu, mereka bersama kita di setiap saat kita sakit dan susah 😢

Disebabkan kesihatan ibu yang kini telah bertukar menjadi warga emas, jangan lupa sediakan nutrisi yang diperlukan oleh mereka.

1. Vivix adalah ikhtiar segala penyakit.


Vivix juga membantu menjadikan seseorang itu lebih bertenaga dan sihat.

2. Vita-Lea (multivitamin) membantu mencukupkan nutrisi mereka.

3. Vitamin C membantu menguatkan sistem pertahanan badan.

4. Ostematrix membantu membekalkan kalsium dan mineral-mineral lain yang diperlukan untuk kesihatan tulang. Semakin meningkat usia, tulang kita semakin rapuh dan polos jika tidak mengambil Ostematrix.

5. Omega Guard membantu dalam mengurangkan radang dalaman dan memperkuatkan ingatan dan fokus.

6. Kolagen membantu dalam kesihatan sendi dan juga keanjalan dan kecantikan kulit.

Haaaa sediakan semua ini untuk mak / ibu yang dicintai. InsyaAllah tenang hidup kita apabila berusaha membahagiakan ibu dan bapa kita.



Dapatkan vitamin-vitamin ini daripada kak yone. Hubungi 012-5538628.


Mentor dan pengedar Shaklee Shah Alam, Subang, Klang, PJ, Mid Valley dan seluruh Malaysia. Kalau nak COD di sekitar kawasan-kawasan ini, terutama pada waktu kerja di sekitar VSQ, Amcorp Mall, roger-roger je kak yone 😊

Ingat Shaklee ingat no 012-5538628.

ID Shaklee kalau korang nak beli terus di Shaklee - 1112978
Previous
Next Post »
0 Komentar