SAKIT DAN LENGUH-LENGUH BADAN HILANG SELEPAS AMALKAN VIVIX

Wanita selepas bersalin memang agak cenderung (bukan semua ye) mengalami sakit-sakit badan, lenguh-lenguh kaki. 

Kak yone lepas bersalin anak pertama pun alami lenguh-lenguh kaki. Masa tu ingat sebab kak yone tak berpantang dengan betul. Masa tu pun memang tak kenal Shaklee sangat 😅

Alhamdulillah anak kedua, kak yone memang konsisten. Walaupun proses bersalin agak perit, tapi after effects tu positif sangat 😊

So jom baca kisah Puan Wan yang hilang segala sakit dan lenguh-lenguh badan setelah berikhtiar dengan Vivix.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

SAKIT DAN LENGUH-LENGUH BADAN HILANG SELEPAS AMALKAN VIVIX

Assalamualaikum.

Saya Wan Zainab Bt. Wan Muhammad berusia 29 tahun. Mempunyai 2 orang cahaya mata lelaki. Saya suri rumahtangga yang bekerja dari rumah. Saya merupakan ibu yang aktif dan sibuk dengan aktiviti luar.

Selepas melahirkan anak kedua, saya mengalami masalah sakit pinggang, lenguh-lenguh, sakit belakang dan kerap letih. Situasi ini saya sedar sewaktu anak kedua berusia 7 bulan. Anak sulung pula jenis yang aktif. Tambahan pula sekarang anak kedua dah berusia 1 tahun. Adik dan abang sama-sama aktif.


Saya rasa hari-hari ingin diurut belakang badan. Memang rasa tak selesa bahagian belakang. Waktu tidur, saya alaskan bantal pada bahagian belakang. Selain sakit belakang, kaki juga sering sakit terutamanya pada bahagian buku lali. Suamilah yang selalu jadi tukang urut tak berbayar.

Sehinggakan saya rasa ingin jumpa doktor, risau jugak kalau bahagian belakang bermasalah.Takut slip disc atau lain-lain masalah. Tapi saya batalkan hasrat kerana ingin mencuba Vivix.

Jun 2016, promosi Vivix. Saya ambil peluang ini untuk consume Vivix. Alhamdulillah, 3 minggu amalkan Vivix, rasa sakit badan dah beransur hilang. Bangun pagi pun mudah je dan badan rasa lebih ringan daripada biasa. Sakit kaki dan tumit dah tiada. 

September lepas, saya join marathon. Walaupun 3 KM, saya rasa bertenaga dan masa larian, saya tak rasa sakit perut (senak perut). Kebiasaannya kalau larian, sakit perut memang akan terasa. Sangat pelik! Saya tak mudah penat. Jatuh cinta pada Vivix.

💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

Jadi, selagi boleh berikhtiar, berikhtiarlah dengan Vivix. Kandungan Resveratrol dalam membantu memperbaharui sel-sel yang lemah dan rosak. Tu yang kita yang amalkan Vivix akan lebih sihat bertenaga.

Dapatkan Vivix daripada kak yone. Hubungi 012-5538628.

Previous
Next Post »
0 Komentar