Sakit Tangan Macam Ngilu Tulang Hilang Semalaman

Hari ni kak yone nak share testimoni simple tapi best 😍 Kawan ofis kak yone, mengadu sakit di area pergelangan tangan. Macam terseliuh tapi bukan melibatkan otot. Macam sakit ngilu tulang gitewww.

So apa yang bestnya, lepas makan Ostematrix 4 biji sebelum tidur dan 4 biji lagi di waktu pagi keesokan harinya, Alhamdulillah asbab Ostematrix, hilang sakit tangan ngilu tu. 😊


Mungkin yang tak kena rasa macam kes remeh jerrr. Tapi yang menanggung sakit, mesti nak hilangkan sakit di pergelangan tangan tu.

Bayangkan nak dukung baby, nak angkat benda-benda berat, susah bila pergelangan tangan sakit. Jadi kawan kak yone memang happy.

Ostematrix ni memang best. Kak yone mula-mula makan vitamin Shaklee ni Ostematrix la. Mula-mula sebab badan terasa letih bila bangun pagi. Tapi Ostematrix ni, yang pentingnya sebagai sumber kalsium yang sangat-sangat diperlukan oleh tulang kita.

Tu yang sakit tangan  ngilu tulang tu hilang. Sebab kaum perempuan ni, akan kehilangan kalsium. Lepas umur 30 tahun, kalau kita tak top up kalsium, nanti kalsium dari tulang akan dicuri. Tu yang bila dah jadi warga emas, jatuh sikit, terus patah tulang. Tak pun terkena Osteoporosis.

Apabila dan menjadi warga emas, bukan saja Ostematrix diperlukan. Malah kalau boleh, sebelum meningkat umur 50-an hingga 60-an, amalkanlah supplemen yang semulajadi dan selamat macam Ostematrix, Vivix, kolagen dan Omega Guard.

Vivix tu supplemen anti-penuaan. Sangat-sangat membantu memperbaiki sel-sel dalaman yang dah lemah dan rosak. Malah sel-sel dalaman akan lebih bertenaga. Jadi kita pun nampak sihat di luarannya.

Kolagen pula penting untuk menyokong kesihatan sendi-sendi kita. Faham-faham aje penuaan menyebabkan kushion dalaman haus. Maka kita nak bantu mengelokkan balik dengan kolagen. Selain sendi-sendi elok, kulit maintain anjal dan tegang tau uolls.

Omega Guard ni, penting sebabnya membantu mengurangkan bengkak-bengkak sendi dan juga sangat bagus untuk ingatan. Kita ikhtiar untuk jauhi penyakit Alzheimer atau nyanyuk. Takut tau sebab bila dah terkena, nak jaga diri sendiri pun susah.

Kak yone sendiri mengamalkan vitamin-vitamin ni semua. Kita ikhtiar jaga diri baik-baik untuk kebaikan masa tua kita juga 😊, InsyaAllah jika usia panjang.

Kak yone makan dan kak yone share. Supaya korang tahu dan semoga semua orang mendapat manfaatnya. Nak dapatkan daripada kak yone, Whatsapp je 012-5538628.


Ikhlas dari kak yone,
Mentor dan Pengedar Shaklee Shah Alam, PJ, Klang, Mid Valley dan seluruh Malaysia. 

Nak COD, roger je kak yone di kawasan-kawasan yang dinyatakan di atas. Tempat-tempat lain pun bisa diurus. Yang penting HUBUNGI kak yone dulu 😊

012-5538628

ID Shaklee kalau korang walk-in direct ke Shaklee - 1112978


Previous
Next Post »
0 Komentar