Setelah Berbulan-bulan Makcik Penjual Nasi Lemak Tidak Menjual, Disangkakan Meninggal, Akhirnya

Hari ni kak yone nak share kisah customer group kak yone yang kerana kisah tu, dia nak cuba Vivix jugak-jugak. Taknak dah yang lain.


Baca kisahnya di bawah:

👇👇👇👇👇👇

Alkisahnya beliau kongsi cerita macam mana beliau boleh yakin dengan Vivix ni walaupun belum pernah cuba. Kisahnya adalah berkenaan seorang makcik tua yang menjadi asbab hidayah customer ni yakin dengan Vivix.

Makcik tua kenalan customer saya tu jual nasi lemak. Satu masa tu customer saya ni nak beli nasi lemak tapi makcik tu tak berniaga. Seminggu pergi tak ada. Minggu kedua pergi pun tak ada. Minggu ketiga pun tak ada.

Sampai berbulan-bulan pun tak ada. Nak call katanya tak tau nombor. Nak pergi rumah tak tahu alamat. Masa tu customer saya ni fikir mungkin makcik tu dah meninggal dunia.

Satu hari tu customer saya kebetulan lalu di laluan gerai nasi lemak makcik tadi. Nampak makcik tu jual nasi lemak. Terus la customer saya ni singgah. Nak tau ke mana makcik ni menghilang selama ni.

Rupa-rupanya makcik ni memang sakit. Dah macam mayat hidup dari cerita dia. Bacaan gula dalam darah tinggi, mata kabur sampai tak nampak, badan kurus sampai tak ada tenaga, nak urus diri tak boleh sebab tak nampak. Kena pakai pampers lagi. Anak-anak yang uruskan dia setiap hari. Solat pun sambil baring kadang-kadang pakai isyarat mata.

Tapi makcik ni cerita, anak dia bagi makan "ubat" cair merah dalam botol merah. Nak sebut nama ubat pun makcik tu tak ingat. Ingat Shaklee tu ja. Cerita makcik tu, lepas makan dua botol dia jadi sihat sangat. Berbeza dari dulu. Buktinya dia boleh jual nasi lemak balik macam dulu.

Customer saya ni rasa nak tau sangat terus beliau cari info. Tu yang akhirnya beliau tahu pasal ubat-merah-dalam-botol-merah tu adalah Vivix Shaklee. Kata beliau mesti ubat ni bagus sangat sampai makcik tu sihat (of course dengan izin Allah. Tapi kalau tak ikhtiar tak tahu kan?)

Masa tengah dengar speech Master Ng di Shaklee Convention tempoh hari, saya dapat panggilan dari customer saya ni. Beliau nak cuba untuk masalah batu karang yang dihidapinya.

Makan antibiotik dah habis. Masih tak kurang sakit juga, kadang-kadang sampai menggeletar tahan sakit. Nak tunggu sesi temujanji di hospital bulan Jun nanti. Lama lagi. Jadi beliau buat keputusan nak ikhtiar segera.

Yang paling saya terharu, beliau sanggup pinjm duit semata-mata nak beli Vivix. Allahuakbar! Memang menitik air mata dengan customer macam ni. Dan lagi terharu beliau sanggup tunggu saya balik dari KL untuk saya berikan konsultasi untuk kes beliau. 

Sesungguhnya saya sangat bersyukur Allah temukan saya customer yang baik hati dan mudah untuk berurusan macam ni. Allah hantar customer yang sangat menjaga hak saya sebagai seorang peniaga.

Disebabkan saya nak tolong beliau berjimat, saya 'paksa' customer ni jadi ahli untuk nikmati pebagai lagi kelebihan. Kata customer ni, takmau makan produk bukan-bukan dah. Mengarut ja (bukan saya yang kata naaa!)

💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

Jadi, lebih baik memilih Vivix untuk apa jua keadaan. Vivix yang mengandungi Resveratrol membantu meremajakan sel-sel dalaman. 

Jika sel-sel itu mengalami masalah, maka Resveratrol akan membantu memulihkan sel-sel tersebut dan sel-sel tersebut akan lebih bertenaga.

Namun jika sel tersebut sudah dijangkiti virus dan rosak, sel tersebut akan mengalami apoptosis iaitu mati secara semulajadi tanpa menjangkiti ke sel-sel lain (seperti sel kanser).

Jadi apa tunggu lagi? Untuk apa jua keadaan, amalkanlah Vivix dan dapatkan keahlian percuma. Kak yone akan terangkan cara-caranya. InsyaAllah, kita berikhtiar sebaik mungkin. Selebihnya Allah jua yang menyembuhkan.

Hubungi kak yone segera di 012-5538628.

Mentor dan pengedar Shaklee Shah Alam, PJ, Klang, Mid Valley dan seluruh Malaysia. Nak COD di kawasan-kawasan sekitar, boleh deal ngan Kak yone 😉

ID Shaklee kalau korang beli terus di Shaklee - 1112978

Previous
Next Post »
0 Komentar