Kisah abah yang lemah kaki

Baru-baru ni kak yone pulang ke kampung halaman menjenguk mama dan abah yang dirindui. Kak yone bawa balik sekali sebotol Vivix untuk bekalan abah. Hari tu abah ada beritahu yang kakinya terasa lemah.

Tersentuh hati kak yone sebab walaupun dah berusia, abah masih aktif ke masjid dan join group-group Tabligh keluar 3 hari ke masjid berdekatan. Jadi abah memang kena kuat.

Untuk mama, kak yone KIV dulu sehingga mama menjalani CT Scan kemudian barulah mama akan memulakan semula pengambilan Vivix. 

Mama telah pun menjalani chemo yang terakhir semalam. Alhamdulillah. Sekejap sangat 6 sesi chemo yang mama harus lalui. Alhamdulillah juga, mama menghadapi rawatan chemo dengan cukup tabah. Tiada lagi bedridden seperti kali pertama yang terjadi sebelum ini. Boleh baca di sini kisah Kemoterapi Mama yang pertama.

Sebagai anak, jangan lupa doakan untuk ibu ayah selalu

Apa yang kak yone nak ceritakan di sini ialah reaksi abah dengan Vivix. Memang agak konsisten juga kak yone belikan mereka, abah dan mama kak yone Vivix. Sebab Vivix merupakan supplemen paling mudah untuk dimakan. Especially untuk orang yang dah berumur. 

Vivix dalam bentuk cecair pekat yang mudah untuk ditelan dengan rasa masam-masam gitu. Bila dah bawa balik, kak yone tuangkan ke atas sudu plastik dan beri pada abah. Haha sedapnya Vivix, abah makan dalam dua sudu gitu. 

Sebagai seorang anak, happy tengok abah suka makan Vivix. Walaupun abah tak pernah meminta, tapi kak yone tahu, abah rasa lebih bertenaga dan sihat dengan Vivix. Kak yone pun tahu, abah have been so strong since mama was diagnosed with cancer. 

Untuk pengetahuan pembaca, abah kak yone memang regular ambil ubat kolesterol dan darah tinggi. Check-up ke klinik kesihatan pun regular juga. Alhamdulillah, keadaan abah sangat stabil. Few years back, abah pernah menjalani operation 'Bypass' di IJN. So kesihatan abah memang kena dijaga. Sebab tu kak yone cuba berikhtiar juga dengan pengambilan Vivix.

So far, kak yone happy sebab bila kak yone ada atau takde, abah ambil je Vivix daripada peti sejuk dan makan sendiri tanpa perlu diingatkan 😊 Alhamdulillah. Kak yone doakan agar abah dan mama sihat dan bahagia dalam meniti umur emas mereka. Sebagai anak, kak yone usaha beri yang terbaik.

Bercakap pasal Vivix, mungkin ramai pembaca dah tahu apa tu Vivix.


Vivix adalah supplemen yang diperbuat daripada buah-buahan yang mengandungi antioksidan yang tinggi. Vivix merupakan anti-aging supplemen yang membantu memperbaiki sel-sel di dalam badan kita dan menghapuskan radikal-radikal bebas. 

Tahu tak, kita boleh mendapat radikal-radikal bebas ini daripada luaran (contoh, debu-debu daripada udara yang tercemar) dan badan kita sendiri boleh membentuk radikal bebas akibat daripada stress. Haaa tu orang yang stress mudah mendapat penyakit.

Jadi, Vivix sebenarnya sangat bagus untuk kita amalkan sebagai makanan tambahan untuk membantu memulihkan sel-sel yang sedang mengalami penuaan dan juga sebagai ikhtiar untuk mengurangkan risiko-risiko penyakit yang tidak diingini.

Alang-alang tu, kak yone sharekan testimoni- testimoni Vivix secara rawak.








Banyak dah orang merasai kebaikan Vivix. Bulan ni pula, Vivix ada promosi lagi. Fuhhh bukan selalu tau Shaklee nak bagi diskaun untuk pembelian Vivix. 


Haaa dengan setiap pembelian promosi di atas, automatik percuma dengan keahlian yang bernilai RM68.90 dan juga bulan depan, enjoylah dengan cash back daripada Shaklee 😊

Nak dapatkan Vivix, hubungi kak yone dengan segera di 012-5538628.

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley,  Menara VSQ, Amcorp Mall, Jaya Shopping Centre, PJ SS14, Jaya33, Subang, USJ dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut mengenai vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:

DIANA
ID Shaklee: 1112978
Call/ SMS/ Whatsapp: 012-5538628
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Subang, USJ, PJ SS14, Menara VSQ, Amcorp Mall, Menara PKNS, Jaya Shopping Centre, Mid Valley
Previous
Next Post »
0 Komentar