Kelebihan Travel Insurance Etiqa yang Best!

Wowwweeee sekarang ni travel insurance Etiqa ada coverage Cashless Oversea Medical Care. Kak Nur pasti ramai yang akan senang hati nak travel dengan kelebihan atau benefit baru ini apabila membeli insurans perjalanan atau travel insurance Etiqa ini.

Berikut adalah maklumat ringkas yang kalian boleh rujuk berkenaan dengan travel insurans di bawah Etiqa. Best sangat tau 😃



Kesimpulannya Kelebihan Travel Insurance Etiqa ni kalian boleh rujuk di bawah:





Kalau kalian perasan, jika berlaku kehilangan barang macam kerosakan pada luggage, kecurian dompet yang melibatkan wang atau dokumen penting, kalian yang di bawa coverage travel insurance ni, boleh terus je whatsapp ke nombor 019-6507931. Sekarang memang pantas. Boleh wasap je.

Jadi kalau kalian nak pergi bercuti, dalam atau luar negara, bolehlah whatsapp pada kak Nur www.wasap.my/+60125538628 💖 untuk mendapatkan quotation travel insurance anda.

Hubungi saya agen insurans Etiqa, AXA dan pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley,  Menara VSQ, Amcorp Mall, Jaya Shopping Centre, PJ SS14, Jaya33, Subang, USJ dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut mengenai vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:

DIANA
ID Shaklee: 1112978
Call/ SMS/ Whatsapp: 012-5538628
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Diana Aniff Rich Enterprise – 002912581-X

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Subang, USJ, PJ SS14, Jaya Shopping Mall, Menara VSQ, Amcorp Mall, Menara PKNS, Jaya Shopping Centre, Mid Valley
Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar

betul tu.. insurans sangat penting bila travel ^^

https://www.nurulsyahirah.com/2019/09/company-trip-kota-kinabalu-dan-kundasang-sabah.html

Balas