Masalah Kencing Kotor Atau Sakit Ketika Kencing

Masalah kencing kotor atau pun sesetengah orang mengalami masalah sakit ketika membuang air kecil banyak menyerang kaum wanita. Ini disebabkan saluran urethra wanita adalah lebih pendek daripada lelaki.

Selalunya jika ke klinik untuk mendapatkan rawatan, doktor akan menasihatkan untuk minum lebih banyak air dan membekalkan antibiotik.



Saya juga dapati masalah sakit ketika membuang air kecil ini banyak terjadi kepada warga emas wanita. Kadangkala agak sukar bagi warga emas untuk minum air yang banyak dan terpaksa bergantung harap kepada ubat-ubatan sahaja. 

Adalah lebih baik kiranya mereka mengambil supplemen untuk membantu mengurangkan masalah sakit ketika membuang air kecil di samping mendapat manfaat hasil daripada pengambilan supplemen tersebut.

Selain itu, jus Cranberry juga dapat membantu mengurangkan sakit ketika membuang air kecil. Supplemen Shaklee yang dapat membantu dalam masalah kencing kotor atau sakit ketika membuang air kecil ialah:

- Garlic Complex (RM47.50, 60 biji)
- Sustained Release Vita-C (RM92.50, 180 biji)



Garlic Complex bertindak seperti antibiotik semulajadi untuk menangani sakit ketika membuang air kecil dan Sustained Released Vita-C membantu menguatkan sistem imun dan merupakan antioksidan yang baik yang melindungi tubuh daripada radikal-radikal bebas.

Anda nak dapatkan maklumat lanjut? Atau hendak beli? Hubungi saya di 012-5538628. InsyaAllah, dengan membeli daripada saya, saya akan sentiasa memberi panduan dan nasihat tentang pemakanan supplemen Shaklee yang betul.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
1 Komentar