Ogos 2014 - Bulan Bertuah GLA Complex

Apa khabar sahabat-sahabat yang dikasihi sekalian. Pejam celik-pejam celik dah pun masuk bulan Ogos di tahun 2014 ini. 

Bulan lepas, Shaklee keluarkan promosi Vivix beli 6 percuma sebotol. Siapa yang nak lagi... jangan malu-malu nak order. Pada bulan ini (Ogos 2014), Shaklee telah mengumumkan bahawa promosi bulan Ogos ini ialah GLA Complex, di mana pembelian 6 botol GLA Complex akan mendapat percuma sebotol.



Anda tahu apakah maknanya apabila GLA Complex dipilih pada bulan ini?

Maknanya bulan ini adalah bulan kesuburan, bulan memperbaiki kitaran haid wanita, bulan kecantikan, bulan pelangsingan dan banyak lagi yang berkaitan dengan wanita.

Namun, jangan bimbang, untuk kaum lelaki juga tidak dilupakan. GLA Complex juga membantu mengawal selia hormon testosteron lelaki. Dalam erti kata lain, GLA Complex menseimbangkan hormon lelaki juga. Jadi GLA Complex bukan untuk wanita sahaja tau. Kaum lelaki kalau rasa hormon tak stabil... asyik tumbuh jerawat walaupun umur dah meningkat... apa kata cuba GLA Complex.

Selain itu, untuk kaum lelaki, GLA Complex juga membantu dalam memperbaiki masalah prostat lelaki dan mengurangkan masalah kerap kencing... haaaa.... GLA Complex memang baguih....

Sebotol GLA Complex berharga RM91.25. Tapi dengan promosi beli 6 botol GLA Complex dan percuma sebotol, anda akan dapat jimat dengan lebih lagi. Ini merupakan suatu peluang yang jarang-jarang tiba dan anda seharusnya grab peluang ini.

Nak beli? Hubungi saya di 012-5538628. Pembelian daripada saya melayakkan anda mendapat panduan dan konsultasi pengambilan supplemen pada bila-bila masa anda perlukan.

Minggu depan saya nak balik kelantan (Kota Bharu, PAsir Mas dan kawasan-kawasan sekitar) pada 3hb Ogos - 7hb Ogos 2014. Nak saya hantarkan by hand? Jom order sekarang dan saya akan hantarkan pada anda minggu depan.

Yang lain-lain pun jangan bimbang, saya akan postkan direct kepada anda :)

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar