Aku Putih Dengan Vitamin C

Assalamualaikum dan salam sejahtera... Allahuakhbar... lama sungguhla tidak bersiaran... Walau apa pun.... kedai online saya sentiasa dibuka.... Boleh aje hubungi saya untuk pembelian dan konsultasi Vitamin Shaklee :) Hari ni.... walaupun da agak ketinggalan... saya nak citer pasal Aku Putih dengan Vitamin C. Macam Qu Puteh tu....

Tapi... bukanlah saya nak mempromosikan Qu Puteh.... Cuma nak citer jugak... selain produk Qu Puteh.... Pengambilan Vitamin C yang konsisten pun boleh mencerahkan kulit. Apatah lagi dengan Sustained Release Vita-C Shaklee yang semestinya semulajadi, selamat serta bebas bahan kimia...

Memandang vitamin C juga merupakan salah satu supplemen yang saya ambil untuk mengandung ni... maka dapatlah saya merasa kesannya ke atas kulit saya sendiri. Vitamin C ni adalah agen antioksida yang tinggi, meningkatkan sistem imun tubuh, membantu membentuk kolagen. 

Apa yang saya dapat apabila amalkan Sustained Release Vita-C Shaklee?

- Alhamdulillah, hari tu saya diserang sakit kepala, selsema.... ramai kawan-kawan menasihati saya supaya kalau boleh, elakkan ubat-ubatan kerana saya sedang hamil. Oleh itu, saya tambah dos vitamin C kepada dua biji (klinik pun bekalkan vitamin C masa saya berjumpa dengan doktor hari tu). Alhamdulillah... dengan izin Allah, hilanglah selsema tersebut.

- Pengambilan secara konsisten (baru satu botol tapi ada 180 biji..boleh tahan 6 bulan), mula-mula saya lihat jerawat yang tumbuh cepat juga baiknya. Dalam beberapa hari da mula kering.

- Akhir sekali, saya PERASAN... heeee ade juga orang sekeliling yang perasan, kulit muka lebih cerah dan berseri... tak kusam.... walaupun de jerawat halus... tapi masih tak serabut la sangat.. (betul ke ayat ni). Maksud saya... muka kelihatan cerah... jerawat pasir ade la sikit-sikit tapi tak kelihatan sangat... tidak berminyak walaupun musim panas sekarang ni...

Sajelah kongsikan kebaikan vitamin C ni.... Kalau gabungkan dengan vitamin B Complex dan vitamin E, lagi halus mulus dan licin kulit, insyaAllah :)


Apa-apa, saya boleh dihubungi di 012-5538628. Jangan malu dan jangan segan-segan :)

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628

Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com



Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

Kind Hearty Enterprise


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek 


Previous
Next Post »
0 Komentar