Penawar Selsema & Batuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... selamat berhujung minggu... Hari ni rasa macam nak share pasal Omega Guard... haha straight forward gitu... bukan apa... sebab memang nampakla kesan yang sangat baik kat anak bujangku sorang ni... Bole kata tiada lagi selsema dan batuk yang serius sejak mengambil Omega Guard.

Jangan risau... Omega Guard ini mengandungi DHA dan EPA yang sangat bagus untuk perkembangan otak si manja. Bab kata iklan susu... menggalakkan sel-sel otak berhubung. Buat penegtahuan anda semua juga... badan kita tidak memghasilkan DHA dan EPA. Kita mendapat nutrisi ini daripada makanan seharian kita.. (jika vitamin dan nutrisi ini tidak rosak semasa proses memasak).

Omega Guard juga membantu mencairkan kahak. Anakku sebelum ini... setiap malam hidung mesti tersumbat. Memang kena sapu vicks untuk memudahkan dia bernafas... sekarang memang tak perlu lagi... Alhamdulillah memang syukur sangat... 

Aku start bagi anakku makan Omega Guard ini selepas dia keluar dari hospital tahun lepas kerana allergik yang teruk... Memang sejak itu... tiada lagi singgah ke klinik... Alhamdulillah... 

Cane nak makan? Omega Guard ini dalam bentuk kapsul... ada sesetengah budak dikunyahnya Omega Guard ini macam gula-gula... tapi anakku tak suka... Maka cara terbaik ialah...aku suruh dia telan aje.. Jangan risau sebab nak telan Omega Guard yang diperbuat daripada minyak ikan laut dalam ni.. mudah sangat... da masuk mulut... minum air... memang licin untuk ditelan.. takde masalah untuk budak berumur 4 tahun menelan..

Apa-apa pun... kalau nak tanya... boleh hubungi daku di 012-5538628. Sebotol Omega Guard ini berharga RM136.00 dan mengandungi 90 kapsul.
Previous
Next Post »
3 Komentar
avatar

hihi..bila nak sambung kak..=)

Balas
avatar

Terima kasih. Saya dan baby umur 10 bulan tengah selesema sekarang ni...

Balas
avatar

Nice sharing...
Jenjalan malam di sini...

Balas