Bagaimana menyembuhkan luka dengan pantas?

Luka di kaki yang sampai nampak tulang sembuh. 

Gambar hiasan ihsan Google. Taknak orang terkejut tiba-tiba tengok gambar horror.

Awas! Terdapat gambar yang kurang sedap mata memandang.

Haaaa, hari ni kak yone nak share lagi. Pssstttt, tapi bagi sesiapa yang tak lalu nak tengok gambar-gambar luka yang horror, tolong scroll laju-laju. Amik isinya sudah. Gambar takyah tengok. Isu kali ni, macam mana nak menyembuhkan luka dengan pantas.

Luka yang kak yone akan fokuskan di sini adalah luka disebabkan masalah kencing manis. Kita semua tahu, pesakit kencing manis banyak mengalami luka di kaki. Kalau tengok lukanya memang sangat-sangat mengerikan!

Kawan segroup Shaklee kak yone ada sharekan feedback daripada customernya yang mengalami luka di kaki sampai nampak tulang tau. Tapi asbab mengambil supplemen Vivix, alhamdulillah luka di kakinya semakin baik dan isi-isi baru tumbuh dengan cantik sekali.

Tapi nak kak yone tekankan di sini, dalam kes penyakit sebegini, tolong jangan abaikan ubat-ubat yang diberikan oleh doktor. Pengambilan supplemen Vivix adalah sebagai ikhtiar untuk kesihatan yang lebih baik dan usaha untuk mempercepatkan penyembuhan luka. 

Vivix merupakan supplemen yang tinggi antioksidan kerana kehadiran Resveratrol. Resveratrol sebenarnya berfungsi untuk mempercepatkan pembaharuan sel. Jadi sel-sel baru akan cepat tumbuh untuk menutupi luka yang terbuka tu. Sebab itulah luka-luka cepat pulih. 

Untuk kes kencing manis pulak, kehadiran Resveratrol juga akan membantu badan kita lebih cakna atau sedar akan kehadiran insulin untuk membantu proses menukarkan gula kepada tenaga dengan lebih efektif.

Ready nak tengok gambar?


Keadaan luka apabila baru mula minum Vivix

Lepas 3 minggu minum Vivix, kelihatan isi-isi baru telah tumbuh dan menutupi tulang

Selain itu, apabila luka tu dah mula tertutup, customer ni mula sapu Herbal Blend juga untuk memulihkan bahagian luar kulit. Kata doktor permukaan luka pun kelihatan lebih elok, bersih dan isi yang tumbuh pun kelihatan sihat dan kemerahan 😊

Alhamdulillah. Sebab tu, dalam apa jua keadaan, jangan berputus asa. Selagi boleh berikhtiar, kita ikhtiar dengan cara yang terbaik.

Sempena bulan November 2017 pula, ada promosi Vivix yang lebih berbaloi-baloi harganya. Harga sebotol Vivix 150ml ialah RM475.00. Tapi dengan promosi ini, sebotol Vivix akan menjadi RM382.66 dengan syarat pembelian dua botol.

Pembelian dua botol Vivix ini, bukan sahaja sangat-sangat berbaloi, sebab dapat pula keahlian Shaklee secara percuma yang bernilai RM68.90, cash back pada bulan depan bernilai RM36.10 dan penghantaran PERCUMA ke muka pintu anda.

So hubungi kak yone segera di 016-2364796.

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley,  Menara VSQ, Amcorp Mall, Jaya Shopping Centre, PJ SS14, Jaya33, Subang, USJ dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut mengenai vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:

DIANA
ID Shaklee: 1112978
Call/ SMS/ Whatsapp: 016-2364796
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Subang, USJ, PJ SS14, Menara VSQ, Amcorp Mall, Menara PKNS, Jaya Shopping Centre, Mid Valley
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

adui.. saya tertengok gambar yang kurang menyenang kan itu.. huu~

Balas
avatar

Pejam mata, amik pemadam dan padamkan horrific graphic tu :)

Balas